Spring naar bijdragen

15 16 17 juli VS dash cam...


corydon

Recommended Posts

  • Forumlid

Ga vrijdag de 14de laat van huis weg. Breng dan Jennifer terug naar t tehuis. en rij dus naar Boston. Wil dan op Face book live uit zenden. Zal m dat wekend open zetten. Kunnen jullie die dat leuk vinden mee kijken.

De live gaat dus zaterdag ochtend aan, er is 6 uur tijds verschil. Dus 8 uur hier is 14 uur in NL.

Rij naar Boston omdat ik daar vandaan een heel goedkoop kaartje kon kopen. Het is bijna 1000 mijl. Ook een goedkoop parkeerplekje gevonde, 55 dollar per maand. Maar moet wel een 20 minuten met de trein, dan nog een stukje met de metro. Eerste keer dat ik hier in een trein zit. Het is gewoon een stop trein die daar aan de oost kust vrij veel rijden.

Ben dus de 18de vroeg in de ochtend in NL. Alweer..... Maar ben 5 september alweer weg.;).

Die live feed stond een paar weken ook heel even aan, werkt goed. Er keken toch wel ruim 3 mensen mee.....:ja:.

https://www.google.com/maps/dir/Leavenworth,+IN/Sharon,+Massachusetts/@40.0748458,-83.2668617,1125491m/data=!3m1!1e3!4m24!4m23!1m15!1m1!1s0x886ec9663f7a5e69:0x12f47cb169b82854!2m2!1d-86.3441439!2d38.1997869!3m4!1m2!1d-75.4387155!2d40.640882!3s0x89c438d3e3444c45:0x4585ee44f995fcd9!3m4!1m2!1d-72.6603613!2d41.7302257!3s0x89e652551c6a3947:0xefe6fc36e15c903e!1m5!1m1!1s0x89e48778c59fdc75:0x671afda15e17079e!2m2!1d-71.1786237!2d42.1236499!3e0

bewerkt door corydon
  • Like 6
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Heb t net geprobeerd, maar schat dat ik de laptop mee moet nemen. Wat ik niet doe. Maar blijf proberen, als t lukt laat ik t hier wel weten. Maar wat weerhoud je ervan een account te openen, je hoeft er verder niks mee te doen?

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dat zou kunnen, maar zie slechts 1 tante, twee van de drie broers en mijn zussie. Maar nog nooit van gehoord. De meeste wonen in Rotterdam en Brabant/Zeeland dacht ik.

 

Ondertussen gaat ales volgens plan. Ga vanavond Jennifer terug brengen, we hebben de heele week gezwommen. Dus morgen laat ik m wel draaien. Rij dan door Ohio en Pennsylvania, misschien nog New York staat. Maar heb tijd zat

Ga geen vragen lezen onder t rijden..... Lat staan beandwoorden...

 

Oh, heb je een FB account gemaakt? Heb t geprobeert, maar ben van een andere generatie... 

In ABN, een ouwe lul.

 

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
3 uur geleden zei corydon:

Hier in de VS kun je op iedere lokatie lid worden van FB..... Moet je in NL dan thuis zijn????:p:p

In Nl niet, maar in sommige andere landen werken ze nog met rooksignalen blijkbaar. 2 avonden achtereen geen fatsoenlijk internet gehad, of gelijk wezen slapen. Iets met 9 uurtjes enzo;)

  • Like 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Slecht nieuws. Was naar Louisville geweest vanmiddag. Op de terug weg hoorde ik een raar ratelend geluid, voor 3 seconden. Thuis kwam ik erachter dat de automatiese bak vrijwel droog stond. Ik check de olie 1 keer par week, en woensdag was t nog tot de max. De monteur kwam toevallig langs en hij gooide er wat olie in en t druppelt er behoorlijk hard onder uit...

Awel...

Heb hem de sleutel gegeven, heeft ie tijd genoeg om m te repareren. Hij zij de pakking, dus niet te duur hopenlijk.... Nieuwe bak is die auto niet waard.

 

Heb al kaartje gekocht voor maandag ochtend naar Boston. Zo is t leven. Ben al blij zat dat t hier gebeurde en niet 800 km van huis....

Dus beste CF vriend(en)(innen).. geen live mee rijden... Sorry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Balen Ibo. Inderdaad beter dat het je nu bij huis gebeurde en niet onderweg met al je spullen e.d.

 

Al zou het wel wat actie betekenen voor je live video, denk ik zo maar. ;)

 

1 uur geleden zei corydon:

Dus beste CF vriend(en)(innen).. geen live mee rijden... Sorry.

 

Hmm.. had je werkelijk verwacht dat wij  (ik) een dag lang naar het scherm kijken als jij door de USA kruist?

:D

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Een dag lang niet, maar zo een minuut of 10. Zeker in Pennsylvania is mooi rijden. De weg daar is 10% recht. Dat is een tolweg die eigenlijk officieel geopend werd een paar dagen voor Pearl Harbor. Toen hebben ze er geen feest van gemaakt natuurlijk.

https://www.paturnpike.com/yourTurnpike/ptc_history.aspx

bewerkt door corydon
  • Like 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
7 uur geleden zei Durashift:

 

Hmm.. had je werkelijk verwacht dat wij  (ik) een dag lang naar het scherm kijken als jij door de USA kruist?

:D

 

Ja waarom niet ?     dag.gifGoeie reis Ibo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden