[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Volvo lanceert nieuwe VNL


Grunneger

Recommended Posts

  • Forumlid
2 uur geleden zei corydon:

Op de gril en koplampen na is t uiterlijk al 20 jaar t zelfde.

 

Nah, dat heb ik dan met die échte Amerikaanse torpedo's. Jij schrijft soms bij foto's dat het een nieuw exemplaar betreft.. ik zie dan toch ook maar weinig verschil met oudere versies.

 

Ik vind hem wel tof, deze Volvo. Inderdaad, een beetje Europees (strak?) design zit er tussen. Maakt het, voor mij, nog wat, zo'n torpedo.

Wel jammer dat Volvo in het promofilmpje de chauffeur nog met een papieren boekje op bed laat 'zitten'.. bij een nieuwe auto zou je daar toch, op z'n minst, een tablet bij verwachten..;)

 

(of.. denk ik nu te gemakkelijk met altijd en overal een datastream tot mijn beschikking? ) ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Maar KW en Peterbilt hebben naast de klassieke neuzen die goed verkopen ook totaal nieuwe modellen op de weg gezet. Volvo houd nogal kramachtig vast aan 1 model vind ik zelf.

Klassieke Pete.

Image result for 2017 Peterbilt

 

En nieuw model.

Image result for 2017 Peterbilt

 

Klassieke KW.

Image result for 2017 Kenworth

 

Nieuw model.

Image result for 2017 Kenworth

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

.. en dit dan?

 

Vlastuin-1-1024x683.jpg

 

Vlastuin Trading uit Renswoude heeft een torpedoversie gepresenteerd van de nieuwe Scania NextGen. De nieuwe Scania S730T is gebouwd voor een klant in Denemarken.

 

Vlastuin heeft ruime ervaring in het ombouwen van Scania frontstuurtrekkers tot torpedo’s: sinds 2012 heeft Vlastuin een vijftigtal trucks omgebouwd. Daarbij ging het echter om het type waarvan Scania zelf ooit een torpedoversie op de markt heeft gebracht. Van de nieuwe Scania NextGen bestaat echter af-fabriek geen torpedoversie en zal er ook nooit een komen.

 

Lees verder bij de bron:

 

https://truckstar.nl/nieuwe-t-vlastuin/

 

 

bewerkt door Durashift
ff txt. schuin gezet, zodat het duidelijk is dat het een citaat betreft.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
4 minuten geleden zei corydon:

Maar KW en Peterbilt hebben naast de klassieke neuzen die goed verkopen ook totaal nieuwe modellen op de weg gezet. Volvo houd nogal kramachtig vast aan 1 model vind ik zelf

 

Ja, dat kan. Ik ervaar dan eigenlijk dat Volvo altijd al het design van 'de nieuwe KW's of Pete'  heeft gehad. Zo'n klassieke KW of Pete heeft Volvo nooit gehad, volgens mij. Als ik kijk naar de moderne varianten.. dan zitten de ruiten van de slaapcabine bij een moderne KW op ongeveer dezelfde plek als bij de Volvo. 2 boven elkaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden