Spring naar bijdragen
andremast

Genderneutraal

Recommended Posts

In een genderneutrale wereld ziet het er slecht uit voor de mens, want als iedereen gelijk is, komen er ook geen kindjes meer :p

Ze kunnen 65 verschillende smaken genders benoemen maar jezelf als man of vrouw zien mag niet, want dan denk je teveel in hokjes...  :stom:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Was vorige week bij de KTN (Katoen Natie) 1155 en 1998 en daar hebben ze nu alle toiletten voor vreemden genderneutraal, geen apparte sleutel meer voor de dames of heren die zich dame voelen.

Ik heb eerder het idee dat het een kostenbesparing is, gewoon 1 toilet voor iedereen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 uur geleden zei Vrachtrijder:

In een genderneutrale wereld komt homoseksualiteit niet voor, dat is te seksistisch en vooral niet genderneutraal. :bey:

En heteroseksualiteit, biseksualiteit ook niet, evenmin transgenders.

Hoe het wel heet, ik weet het niet, want het wordt mij te verwarrend...

Onzijdig persoon?LOL ik zou t ook niet weten hoe ze t noemen, en dit is ook exact de reden. Het brengt men in verwarring. Ik vind dat t gewoon moet blijven zoals t ooit bedoeld is. Man en vrouw:D en als een man zich wil identificeren als vrouw, prima.

pas was er op Facebookpagina ‘containerboeren’ een foto geplaatst van een man in een rok en hakken aan en onze lieftallige collegachauffeurs stonden die persoon helemaal belachelijk te maken. Dát moet wel zwaar gestraft worden vind ik. Die persoon had wél t lef om zo een terminal op te gaan en als hij zich daar fijn in voelt, wie zijn wij om daarover te oordelen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden