[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Herhaling of volledige cursus opnieuw?


Pierre

Recommended Posts

  • Forumlid

Een vraag...

Mijn ADR-certificaat klasse 1 t/m 7 Tank- en Basis is verlopen sinds 27-03-2013.
Nu overweeg ik om op eigen kosten mijn ADR opnieuw te gaan halen, zij het enkel het Basis-certificaat.

Moet ik hiervoor vanwege de verstreken tijd een compleet nieuwe cursus voor gaan volgen, of volstaat een herhalingscursus met examen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

SOOB- subsidie durf ik niets zinnigs over te zeggen; gewoon bellen zou ik zeggen :ja:

 

Ik heb het 7 jaar terug compleet opnieuw gedaan voor 750 euro; en inderdaad opgeven bij de belastingdienst. Destijds was er al wel 'n behoorlijke drempel, dat zal vast nog zo zijn... Maar ook daar is 'n mooie site voor : www.belastingdienst.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • Forumlid

Ook ik mag volgende vanaf volgende week 3 zaterdagen investeren in het weer opnieuw halen van mijn adr-diploma. Was allang blij dat die verlopen was (we doen gewoon te weinig met adr). Helaas was de planning toch van mening dat een adr diploma handig is en stuurt mij dus op cursus :zegtniets:.

 

Succes met je cursus Pierre en ik had al het vermoeden toen jij dit topic startte dat je van werkgever ging veranderen (ik heb Bakker nog nooit met adr borden zien rijden). Veel succes en heel veel plezier bij je nieuwe werkgever en laat als jij vind dat de tijd daar is eens weten waar je straks voor stuurt en een fotoke van je nieuwe camion is ook altijd leuk :ja:

 

Hendrik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators
3 uur geleden zei Pierre:

 

Ik heb gisteren de boeken en het lesmateriaal binnen gekregen:  cursus ADR Basis + Tank incl. 3 dagen cursus én examens, incl. bijschrijving punten Code95 bij het CBR voor €399,- ex. BTW.  

 

Dat is niets te duur Pierre, dat beetje brandstof kan er dan nog wel bij:angel:

Al heeft @Knoalster het nòg goedkoper :D

 

Allebei succes in de boeken heren, en jij natuurlijk ook met je nieuwe uitdaging Pierre :ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Pierre:

 

Dank je, we gaan elkaar vast tegenkomen ergens in Frankrijk ;)

Het was één van de eisen die in de vacature stond , in het bezit zijn van ADR.
21 September a.s. neem ik afscheid van de firma en 2 oktober begin ik aan een nieuw avontuur, de cursus en examens doe ik in die laatste vrije week. :ok:
 

 

Je gaat met ADR naar Frankrijk rijden?....dus je blijft even hard rijden als bij Bakker.....LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid



(ik heb Bakker nog nooit met adr borden zien rijden).
 
Hendrik


Dan had je toch iets beter moeten kijken, heel wat vrachtjes met die borden er op gereden in mijn bakker tijd.
Weet niet of ze het nog doen, was in mijn tijd de helft van het transsport in Zeewolde, dat was toen nog maar een klein hokje vergeleken met nu.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
6 uur geleden zei Knoalster:

Ook ik mag volgende vanaf volgende week 3 zaterdagen investeren in het weer opnieuw halen van mijn adr-diploma. Was allang blij dat die verlopen was (we doen gewoon te weinig met adr). Helaas was de planning toch van mening dat een adr diploma handig is en stuurt mij dus op cursus :zegtniets:.

 

 

Is altijd handig Hendrik als je ooit nog eens van werkgever wisselt kan het altijd nog van pas komen  :ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dát had ik ook basis en tank maar ja zat toen in het autotransport en dan denk je dát heb ik niet meer nodig ik blijf hier tot mn pensioen. :( niet dus boel failliet opzoek naar ander kom je in afzet containers groenten  8 1/2 jaar gedaan  en nú begin ik net als jij 2 oktober bij andere werkgever :D overdag werken snachts naar bed en ik begin niet meer aan een adr cursus zelf óf de werkgever moet hém betalen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden