[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

uitgezonderd vervoer


spritske

Vraag

  • Forumlid

ik moet nu al enkele keren rijden met uitzonderlijk vervoer. in belgie vallen deze regels nog mee maar in frankrijk is het nog niet gelijk langs waar je rijdt. weet er iemand waar ik zo een wegenkaart ofzo kan vinden van frankrijk waar men mag rijden met uitgezonderd vervoer van cat1 en cat2? alvast bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid
Op 23-8-2017 om 22:50 zei spritske:

ik moet nu al enkele keren rijden met uitzonderlijk vervoer. in belgie vallen deze regels nog mee maar in frankrijk is het nog niet gelijk langs waar je rijdt. weet er iemand waar ik zo een wegenkaart ofzo kan vinden van frankrijk waar men mag rijden met uitgezonderd vervoer van cat1 en cat2? alvast bedankt

Daar zijn geen kaarten van,de route die je moet rijden staat op de vergunning die je behoort te hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
9 uur geleden zei europeaan:

Daar zijn geen kaarten van,de route die je moet rijden staat op de vergunning die je behoort te hebben.

 

Daar zijn wel degelijk kaarten van. Maar die krijg je bij je ontheffing. Cat1. en Cat 2 zijn kaartrn van. Cat 3 word per ontheffing afgegeven en daar zijn geen kaarten van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Op 23-8-2017 om 22:50 zei spritske:

ik moet nu al enkele keren rijden met uitzonderlijk vervoer. in belgie vallen deze regels nog mee maar in frankrijk is het nog niet gelijk langs waar je rijdt. weet er iemand waar ik zo een wegenkaart ofzo kan vinden van frankrijk waar men mag rijden met uitgezonderd vervoer van cat1 en cat2? alvast bedankt

 

Ik.zou me drukker maken om Belgie dan om Frankrijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
3 uur geleden zei *Ger*:

Kaartmateriaal is zelfs wel wat van te vinden op internet

https://www.routeyou.com/nl-be/route/view/456627/overige-routes/uitzonderlijk-vervoer-90-ton

 

 

In Belgie zijn de vergunningen weer heel anders geregeld. Je heb daar vergunningen voor "alle wegen"  die gaat tot 44 ton  dan heb je een "90 tons" route en een "120" route. Ook heb je nog een route voor mobiele kranen.  Voor alles wat boven de 120 ton valt moeten apart ontheffingen worden aangevraagd. Dit is even een simpele uitleg, er zitten ook nog beperkingen voor lengte breedte en hoogte natuurlijk. Maar voor belgie zijn er 2 rojte kaarten. 90/120 tons routes en een "kraan" route

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
35 minuten geleden zei lambiek:

Ach joh dat zag ik woensdag al , maar wat maakt het uit wat er staat , je begrijpt het toch wel ?

 

Ik begrijp dat wel ..... maar het is nogal een wezenlijk verschil :ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden