[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Goeie trucknavigatie


Rubster

Vraag

6 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

Garmin heeft een nieuw ding.

 

Garmin introduceert de nieuwe dēzl 580 LMT-D – de nieuwe trucknavigatie met pauzeplanning, ingebouwde Wi-Fi, gratis Digital Traffic en levenslange kaartupdates en een uitgebreide set met slimme oplossingen om vrachtwagenchauffeurs onderweg te ondersteunen.

 

Lees meer bij de bron: https://www.ttm.nl/nieuws/nieuwe-trucknavigatie-garmin/91206/

 

Of anders fff kijken of forummer Roadtrain ook tijdens zijn vakantie handel wil drijven. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
1 uur geleden zei Durashift:

Garmin heeft een nieuw ding.

 

 

Of anders fff kijken of forummer Roadtrain ook tijdens zijn vakantie handel wil drijven. ;)

 

Bedankt dat je aan mij denkt...

 

Maar als de werkgever ''toch'' betaald zou ik gaan voor een nieuwe.

 

Voor anderen die niet zo gelukkig zijn heb ik nog een TomTom GO 750 uiteraard met truckkaart.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
5 uur geleden zei Dokus:

Bij mijn vorige werkgever heb ik een half jaar zowel de Tomtom als de Garmin in de wagen gehad.

Wanneer ik moest kiezen ging ik voor de Garmin.

 

Tomtom is wel beter met de verkeersinformatie maar werkt lang niet zo prettig als de Garmin.

 

Ik heb juist het tegenovergestelde nadat ik zowel garmin en TomTom heb mogen testen,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Ik rijdt dagelijks met de Garmin, kom vaak tegen dat hij veel langere route's voorstelt omdat straten verboden voor vrachtverkeer zouden zijn. Dus in geval van twijfel gebruik ik ook google maps. Laatst in Duisburg op advies van maps en de boordcomputer een route van 33 km gevolgd ipv. de 56 die mijn Garmin aangaf, bleek er een viaduct in te zitten van 3,80.. uiteraard op 3 km van mijn bestemming. De Garmin gaf toen al ruim 70 km aan. Maar andersom gebeurt het ook dat de garmin 28 km aangeeft terwijl ik nog geen 2 km. van mijn bestemming af ben..

 

Zelf nadenken en regelmatig controleren op maps of een fysieke kaart blijft belangrijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

ik was altijd een voorstander van de tom tom, maar na een nieuwe tom tom.die toch anders was als mijn oude, 

 

maar ik pak steeds meer mijn smartphone, omdat hij mee zoekt met adressen. en multifunctioneel.

 

je kunt ook meteen kijken net als google earth, krijg je meteen een idee, over wat wel en niet kan.

 

je krijgt ook andere routes als de tom tom  . 

 

kort gezegd, ben helemaal niet tevrede met mijn tom tom. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Administrators

De pest is dat wegbeheerders inspraak mogen hebben in de te volgen route's.

Dus wanneer een gemeente de doorgaande dorpsstraat te druk vind, heb je kans gewoon door een buurgemeente gestuurd te worden... met omrijden etc. tot gevolg.

 

Eigen verantwoording, eigen verstand en 'n beetje hulp van Google Maps brengt je er wel :angel:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden