[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Ervaringen "chinese" navigatiesystemen


immotje

Vraag

21 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid
1 uur geleden zei immotje:

Beste,

Heeft er iemand ervaring met de navigatie systemen besteld via Aliexpress, en dan met name voor gebruik in de vrachtwagen uiteraard? 

Ben geneigd om de gok te wagen, had onderstaande op het oog. En voor dat geld kun je geen bult vallen :D

 

Klik hier

Misschien dat ze in China goed de weg weten, maar in mijn ogen is goedkoop duurkoop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Belangrijkste is niet het kastje, maar welke software draait er op, voorheen stond eigenlijk op al die kastjes IGö van Nav "N Go,  1 van de betere pakketten die je kon krijgen,

en hoe kom je aan update's van de kaarten, als je die niet kunt krijgen heb je zo een drama toestel omdat je hopeloos gaat achter lopen,  kastje zelf als die twee jaar meegaat ben je spekkoper.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
13 uur geleden zei windhoos:

Sorry ben ik niet met je eens, ik heb een dashcam exact dezelfde als bij Cool bleu bij Ali voor een schijntje kijk maar eens hier bij dashcamfilmpje met de brandweerwagen in de nacht uitstekedne kwaliteit.

 

Ik heb op de gok een scheerapparaat gekocht voor 22 euro en die is beter dan mijn Philips van 90 euro.

 

Tuurlijk blijft het gokken.

Heb je misschien een link van aliexpress? Zoek nog een dashcam voor weinig. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Op 27-8-2017 om 19:30 zei immotje:

Beste,

Heeft er iemand ervaring met de navigatie systemen besteld via Aliexpress, en dan met name voor gebruik in de vrachtwagen uiteraard? 

Ben geneigd om de gok te wagen, had onderstaande op het oog. En voor dat geld kun je geen bult vallen :D

 

Klik hier

Heb zo een ding ooit gekocht bij Ali en werkt gewoon goed. (Staat Igo primo truck op. Icm met Windows mobile. )

en als je weet hoe je aan kaartupdate kunt komen ja dan blijft het goedkoop. 

Maar heb er laatst voor een collega gekocht (nieuw) via marktplaats hier in Nederland en maar 10tje duurder dan alie. Die bied nu nieuwe kaart aan voor 15. Al met al nog niet duur voor 7inch navigatie. 

 

Kijk hier anders eens (heb er geen belang bij) maar dan koop je in nl met garantie. 

https://www.gadgets4u.nl/webshop/navigatie-systemen-en-accesoires/detail/66/navigatie-7-inch-optie-truck---camper--caravan.html

 

 

bewerkt door roadtrain
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
3 uur geleden zei lambiek:

Geen geld eigenlijk

Ik heb een paar jaar geleden een TomTom gekocht (5 inch) en die was duurder

Ja de tijd haalt je in. 

Als je nu koopt kan het zelfs met lief time kaarten, verkeersinfo en flitspalen. Betaal je wat maar heb je ook wat. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
21 uur geleden zei roadtrain:

Heb zo een ding ooit gekocht bij Ali en werkt gewoon goed. (Staat Igo primo truck op. Icm met Windows mobile. )

en als je weet hoe je aan kaartupdate kunt komen ja dan blijft het goedkoop. 

Maar heb er laatst voor een collega gekocht (nieuw) via marktplaats hier in Nederland en maar 10tje duurder dan alie. Die bied nu nieuwe kaart aan voor 15. Al met al nog niet duur voor 7inch navigatie. 

 

Kijk hier anders eens (heb er geen belang bij) maar dan koop je in nl met garantie. 

https://www.gadgets4u.nl/webshop/navigatie-systemen-en-accesoires/detail/66/navigatie-7-inch-optie-truck---camper--caravan.html

 

 

Die heb ik uiteindelijk via Marktplaats gekocht voor 69 euro. Gisteren mee gereden en werkte uitstekend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Vraag je eerst af of je met of zonder gps wilt.....

en gebruik minimaal 32gb kaartje voor een beetje opslagtijd. En een tweede er bij om te wisselen. Als je san iets hebt opgenomen hoef je alleen kaartje te wisselen kun je later op je gemak terugkijken. 

Uit ervaring van enkele collegas weet ik dat die goedkope meuk geen lang leven heeft ze worden immers intensief gebruik!

iets meer uitgeven voor een apparaat in Nederland gekocht valt iets makkelijker garantie te verhalen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Nee hoor, toen je Igo nog op Windows kon draaien kocht ik ook chinese kastjes, propte er Igo op en deed er een paar jaar mee en kocht ik weer een snellere of mooiere voor weinig

Nu die software er niet meer is, en geen kaarten meer te vinden ben ik er mee gestopt, maar ben nu in 2 jaar aan mijn tweede tomtom bezig, de eerste hield het net een jaar uit, onder garantie een nieuwe gekregen, maar dat mag ook wel voor die 300 euro dat die koste, die Chinese dingen kosten hooguit 50 euro, de laatste doet het trouwens nog steeds, maar de kaarten zijn hopeloos verouderd.

 

En de goedkope dashcam die ik een tijdje heb gebruikt werkt ook nog steeds bij een oud collega, prima dingetje die hier onder een andere naam verkocht werd voor 4x de Chinese prijs.

 

En ik heb voor de mobiel altijd een screenprotector, koop ik de Nilkin vanuit China voor nog geen 10 euro, kost hier 30 euro, en ik heb altijd een hoesje alleen om de achterkant van Ipaky, en die kosten ook weinig en zijn ook top.

 

En voor mijn auto heb ik twee sleutels met chip gekocht, de mijne waren stuk, kosten 40 euro en doen het ook al 1.5 jaar probleemloos, bij de dealer kosten ze 160 euro per stuk, mag het best iets korter meegaan.

 

Maar ook uit China komt er wel eens bagger, voor die paar euro pleur ik het dan weg, maar koop er redelijk veel en heb dat nog niet zoveel ervaren, led lampjes voor de auto zijn hier en daar hopeloos, krijg steeds storingen.

Maar mijn Xenon van 35 euro daar in tegen werkt beter als in mijn vorige auto van 180 euro van Pilot, in 1 jaar 6 lampen en 3 Ballasten naar de knoppen, nu probleemloos.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden