[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

automaat of schakel


Skanti

Vraag

  • Forumlid

Beste allemaal,

 

Ik zal me even kort voorstellen, Leon ben 36 jaar, kom uit het midden van het land en ga binnenkort via Randstad beginnen aan C en CE. Op korte termijn krijg ik eerst nog een testdag bij STL.

 

Ik heb al het één en ander gezocht en gelezen maar kan op mijn vraag geen recent antwoord vinden.

 

Is het nog nodig om te lessen met een schakelbak? Of zijn de wagenparken inmiddels allemaal voorzien van automaten.

 

Het is niet dat ik het niet wil leren maar waarom moeilijk doen als de kans klein is dat je er mee te maken krijgt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid
13 minuten geleden zei matthieu:

1980: Daar staat ie en de mazzelemoji38.png

 

Ook in 1980;

 

Op 4 maart 1980 had ons land een Autotelefoondienst. De PTT installeerde de eerste apparaten. Voor de dienst hadden zich al 2000 abonnees aangemeld. De volledig geautomatiseerde Autotelefoondienst: moest’ langzamerhand het nog met de hand bediende mobilofoonnet gaan opvolgen. Met de Autotelefoon kon de automobilist of zijn passagier zonder tussenkomst van een telefonist naar elke telefoonabonnee opbellen. Ook andersom was dat mogelijk: vanuit huis of kantoor met de auto met telefoon in contact treden. Automobilisten konden ook onderling met elkaar spreken. De drie geheel geautomatiseerde centrales (elk voor een “oproepgebied” met eigen netnummer) stonden in Rotterdam. Wie wist waar een auto ongeveer reed hoefde alleen maar het netnummer voor dat gebied te draaien en daarna het autotelefoonnummer.

bewerkt door Skanti
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

We kunnen wel steeds terug kijken naar vroeger maar die tijd zal nooit meer komen. Ik denk trouwens ook niet dat een rijbewijs vroeger 12.000 florijn heeft gekost.

 

Dit soort dagen is er om het kaf van het koren te scheiden, STL betaald 80% van de kosten van c en ce. Dus ik begrijp wel dat ze een beetje willen weten aan wie ze hun geld gaan geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

^^  Tsja, iedereen is gelijk in Nederland, maar zo iemand is altijd gelijker.... 

 

Meer info over de VOG hier: https://nl.wikipedia.org/wiki/Strafblad#Verklaring_omtrent_het_gedrag .

 

"Kort gezegd houdt dit dus in dat een VOG geweigerd kan worden indien de recidive van het strafbare feit: A. een risico voor de maatschappij oplevert (denk aan moord, doodslag, verkrachting, e.d.) en/of B. het strafbare feit direct te maken heeft met het doel waarvoor de VOG wordt aangevraagd (denk aan de veroordeelde pedoseksuele delinquent die kleuterleider wil worden)."

bewerkt door Leeuw
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Klopt Leeuw, alhoewel het in onze business ook risicovoller is geworden met de overheveling van enkele verkeersovertredingen naar het strafrecht,,

 

http://www.vogprobleem.nl/publicaties/2015/meer-verkeersovertredingen-leiden-straks-tot-weigering-vog

 

Ik heb van de week nog een stukje (vrij zicht) vluchtstrook meegepakt.. om ruimte te maken voor de auto's links naast mij die al over de ribbelstroken gingen bij het inschuiven van gesloten rijstroken i.v.m. wegwerkzaamheden.. :zegtniets:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

De VOG moet oa aangevraagd worden ivm geld/waarde/pakket transport en nog wat dingen die ik helaas niet meer weet. Iedereen zonder strafblad komt er doorheen, heb je wel wat op je lijstje dan gaan ze kijken naar het feit en de ernst daar van. Het kost weer iets van 33,85.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
11 uur geleden zei Durashift:

Klopt Leeuw, alhoewel het in onze business ook risicovoller is geworden met de overheveling van enkele verkeersovertredingen naar het strafrecht,,

 

http://www.vogprobleem.nl/publicaties/2015/meer-verkeersovertredingen-leiden-straks-tot-weigering-vog

 

Ik heb van de week nog een stukje (vrij zicht) vluchtstrook meegepakt.. om ruimte te maken voor de auto's links naast mij die al over de ribbelstroken gingen bij het inschuiven van gesloten rijstroken i.v.m. wegwerkzaamheden.. :zegtniets:

Dus jij begaat een hele dure verkeersovertreding omdat anderen niet opletten. :confused::zegtniets:

Zal aan mij liggen, maar dan kunnen ze er bij mij toch echt achter of er onderdoor proberen te komen, laat er netjes 1 (of misschien wel meer dan 4) er voor tussen en dan is het klaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Eh, er viel weinig dicht te rijden.. Ik kwam de A30 op bij Ede (oprit 1, jou welbekend denk ik ;)) om direct via die baan de A12 naar Utrecht op te gaan.

De verbindingsweg richting Arnhem was dicht, dus verkeer vanaf verderop de A30 moest mijn rijstrook inschuiven. Persoonlijk vond ik het ook niet heel duidelijk, vooral doordat het werkvak (de aanloop ernaar dus) niet bijzonder goed verlicht was naar mijn mening.. Droeg niet bij aan overzichtelijkheid, naar mijn mening.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden