[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

via prject stl bij bakker logistiek


Willyepe

Vraag

  • Forumlid

Hallo ik heb een aantal vragen, ik ga via stl de opleiding c/e doen en krijg een uitnodiging voor de testdag. nu heb ik al een toekomstige werkgever gevonden.

ben 42 jaar en wil graag verder in het chauffeursvak, heb 26 jaar in de horeca gezeten dus ben wat werktijden en werkdruk wel wat gewend:) en ook erg flexibel.

mijn vragen zijn dan ook:

* hoe snel kan ik het complete c/e opleiding halen? als ik door de testdag kom

* iemand ervaring met Bakker logistiek?( zou daar dc werk gaan doen ) heb in iedereval een goed gevoel bij deze werkgever.

* en klopt het dat je ongeveer meer als €1800 netto verdient bij een 45 uurig werkweek?

groet willy

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 1
  • Forumlid

Hey Willy, 

 

Ik werk nu ongeveer 9 jaar bij Bakker Logistiek en heb het nog altijd naar mijn zin. 

Ik heb verschillende takken in het bedrijf gehad ondertussen. En eigenlijk overal wel leuk gehad. 

Qua loon houd Bakker gewoon het CAO aan en is altijd netjes en keurig met uitbetalen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Op de informatie bijeenkomst zeiden ze dat je uit moet gaan van ongeveer 4 maanden voor c en ce. Ik hoop dat het sneller gaat, ik werk nu ook nog in de horeca en wil na 22jaar wel weer eens kerst en oud en nieuw vieren.

 

Verder heb ik helaas geen antwoorden voor je.

 

 

bewerkt door Skanti
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
44 minuten geleden zei Perula:

Hey Willy, 

 

Ik werk nu ongeveer 9 jaar bij Bakker Logistiek en heb het nog altijd naar mijn zin. 

Ik heb verschillende takken in het bedrijf gehad ondertussen. En eigenlijk overal wel leuk gehad. 

Qua loon houd Bakker gewoon het CAO aan en is altijd netjes en keurig met uitbetalen. 

Hey perula, dank je...ik heb er ook erg veel zin in, en was ook een leuk gesprek.

vroeg me alleen af of dit beter verdiend dan de horeca :) En hoop dat ik zo snel mogelijk op de bok zit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
1 uur geleden zei Willyepe:

Hey perula, dank je...ik heb er ook erg veel zin in, en was ook een leuk gesprek.

vroeg me alleen af of dit beter verdiend dan de horeca :) En hoop dat ik zo snel mogelijk op de bok zit

Ik weet niet wat het salaris is in de horeca met tip erbij. 

Maar als je de cao's naast elkaar legt moet je een heel eind komen denk ik ;) 

De meeste chauffeurs doen het wel van de overuren die ze maken. Want die worden goed betaald. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Op basis van mijn ervaring zeg ik: maak je niet druk om het uurloon.. maak je drukker om het kunnen maken van een volledige (gemiddelde) werkweek van 40 -45 uur.

 

Natuurlijk, er zal eerst ervaring opgedaan moeten worden.. dat je dus niet direct de meeste uren en de beste ritten krijgt is logisch. Maar, 'opvuller' zijn voor enkele ritten per dag en met 5-6 uurtjes werk per dag thuis komen is toch ook niet wat je hebben kan als de rekeningen eind van de maand betaald moet worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
7 uur geleden zei zoetwatermatroos:

^^ altijd mooi een drie daagse werk week  @ Durashift nog steeds mager in de uurtjes? Nog met handen en voeten gebonden? Of al uitzicht op iets anders? 

 

Nah, tijdens de zomerweken had ik geen klagen. Nu begint het 'gedonder' van reservediensten weer.. al ben ik deze week wel iedere dag opgeroepen om bij te springen.

 

Over dik een maand eerst nog even mijn eerste nascholingsuren in de pocket slepen en dan maar 's verder kijken, denk ik. ;)

 

@Pierre: Mooi zo. :ok:

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Nou heb de testdag gehad, en inmiddels de uitslag ook binnen. Alle testen waren voldoende en goed, de rijtest waren de bijzondere verrichtingen ook goed, alleen liep ik steeds te kloten met schakelen, nu was dat op zich wel te leren maar de instructeur adviseerde mij om toch automaat te gaan rijden, zeker omdat ik zo snel mogelijk aan het werk wil, en heb het geluk dat ze bij bakker alleen maar automaat rijden, maar dat wou stl overleggen met bakker of dat goed was anders kon ik het vergeten.... dus nu maar hopen dat bakker daar geen probleem mee heeft dat ik automaat ga lessen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

^^ bedoelt de instructeur niet dat er met een lesauto, die voorzien is van een geautomatiseerde schakelsturing (immers, er zit gewoon een conventionele versnellingsbak onder die draaiknop of keuzehendel), wordt gelest en dat je dan tijdens examen enkele minuten 'flippert' met de keuzehandel?

 

Dan heb je geen 'automaat' aantekening op je rijbewijs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
1 uur geleden zei Durashift:

^^ bedoelt de instructeur niet dat er met een lesauto, die voorzien is van een geautomatiseerde schakelsturing (immers, er zit gewoon een conventionele versnellingsbak onder

Dat zou ook kunnen, maar vindt ik ook prima, wil aan de ene kant wel schakel leren, maar automaat vind ik prima, schakel verdwijnt toch langzamerhand

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden