[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Hulp gevraagd ivm het zoeken naar bedrijven die Ferrymasters rijden


Outlander

Vraag

  • Forumlid

Dag allemaal, ik ben 55 jaar en na een lange periode géén chauffeur meer te zijn geweest wil ik weer aan de slag als internationaal chauffeur. Ik ben er vele jaren uitgeweest maar heb vroeger Ferrymasters getrokken. Mijn vraag aan jullie is weten jullie bedrijven die voor Ferrymasters rijden en ook misschien die chauffeurs vragen voor het Ferry vervoer? Alvast bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

Bedankt voor jullie reacties! Ik zit ook véél vacatures na te kijken op het Internet maar vind eigenlijk héél weinig over chauffeurs voor Ferrymasters die gevraagd worden. Tja het is wel weer moeilijk om na z'n lange tijd weer een goede keuze te maken. Ik merk wel dat er ontzettend véél veranderd is in de transport. Het eerste wat ik al merkte was dt dat ik een paar weken geleden belde naar het CBR om mijn "vodje" chauffeursdiploma te laten vervangen, werd aan de ande andere kant van de lijn hartelijk toegelachen dat dat al niet meer bestond! Dus nu de code 95 halen. En zoeken en solliciteren het liefst Ferry vervoer natuurlijk. Maar nogmaals bedankt voor jullie reacties.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Ja, ik zie inmiddels wel dat het Ferry vervoer zoals het vroeger aangeboden werd in Nederland ook wel veranderd is. Maar er is nog méér werk dus zal wel ff kijken. Ik vond het vroeger altijd het fijne van Ferrymaster, je ging je trailertje ophalen in Europoort meestal met 1 complete lading voor Duitsland, lossen en dan 1complete lading of soms 2 en weer terug kachelen naar europoort dat beviel me wel. Ik ben niet z'n stukgoed chauffeur met tientallen adressen, maar ieder het zijne natuurlijk. Ik zou ook graag op Engeland willen rijden maar met dat Callais gekloot lijkt het me ook niet z'n pretje meer. Hahaha... kan beter thuis blijven als ik mezelf onderhand zo hoor! Nee, dat gaat het hem niet worden wil gewoon weer rijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden