Spring naar bijdragen

Recommended Posts

44 minuten geleden zei volvofh12:

Hoezo begrijpelijk? Ik begrijp er niks van. Als iemand een verkeerde post of topic maakt zijn ze er als de kippen bij. Nu blijft alles stil. 

Het lijkt wel een aflopende zaak. Sinds de laatste nieuwe versie is het akelig rustig geworden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei volvofh12:

Hoezo begrijpelijk? Ik begrijp er niks van. Als iemand een verkeerde post of topic maakt zijn ze er als de kippen bij. Nu blijft alles stil. 

Denk dat je me verkeerd hebt begrepen...

Ik begrijp het wanneer mensen niet meer op het forum kijken vanwege het probleem met Tapatalk.

Ik snap daarentegen niet dat het beheer zich niet uit over het hoe en waarom.

En tot slot: Die snelle kippen zijn de moderatoren, niet het beheer. En dat ze snel zijn kan het best als compliment uitgelegd worden. :ok: 

bewerkt door Leeuw

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Leeuw:

Denk dat je me verkeerd hebt begrepen...

Ik begrijp het wanneer mensen niet meer op het forum kijken vanwege het probleem met Tapatalk.

Ik snap daarentegen niet dat het beheer zich niet uit over het hoe en waarom.

En tot slot: Die snelle kippen zijn de moderatoren, niet het beheer. En dat ze snel zijn kan het best als compliment uitgelegd worden. :ok: 

Ben het helemaal met je eens. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb het forum al uit tapatalk gegooid, wil je via de web versie kijken op je mobiel krijg je het gezeik dat je het forum kunt volgen via Tapatalk, niet dus.

En thuis zit ik amper achter de computer, dus kom ik hier ook niet meer zo vaak.:banaan::banaan:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zal even een kleine update geven: Er is een update van de forumsoftware geweest (kunnen we ook niet helpen :) )

We zijn er mee bezig, er werken een aantal dingen niet momenteel.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Wilbert:

Ik zal even een kleine update geven: Er is een update van de forumsoftware geweest (kunnen we ook niet helpen :) )

We zijn er mee bezig, er werken een aantal dingen niet momenteel.

Bedankt voor de update

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites