[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Mijn dag (07-09-2017)


Trucker013

Recommended Posts

  • Forumlid

Mijn naam is Bas, 19 jaar. Ik kom net kijken in de wereld van de logistiek en transport. Lees met plezier!

 

Vanochtend om half 4 het wekkertje. Lekker vroeg, eerst op de zaak een lekker bakkie gezet. Daar beginnen we eerst mee, dacht ik. Om kwart over 4 kwam mijn collega aanzetten: We gaan naar Amsterdam, zei hij. Bakwagen is al geladen dus het is km opschrijven en gassen maar. :D

 

6:00, Aangekomen in Amsterdam. Eerst 2 adressen gelost. Papieren meegeven, laten tegen en op naar Hoorn, volgende 3 adresjes wegleggen. 

 

7:00, Aangekomen in Hoorn. Staat er op het vrachtbriefje: Lossen vanaf 9 uur. Dus wij naar de zaak gebeld. "We staan in Hoorn om te lossen, maar dat kan pas vanaf 9 uur" zei ik. "Rij maar door naar Amsterdam". (We hadden nog een paar andere adresjes) ;)

 

Ondertussen al 4 bakken koffie op. De klanten zijn zo vriendelijk om koffie aan te bieden. Kunnen we natuurlijk niet afslaan dacht ik zo. Vandaag was een lange dag voor mij.

 

9:00, gelost in Amsterdam. Klaar ermee. Door naar Hoorn om daar te lossen. Eenmaal aangekomen, moesten we lossen op een bootje. Super leuk mannetje kwam naar ons toe en wees ons de juiste plek aan. Hoppa, ook weer kwijt. 

 

Ik moet er wel aan wennen. Heb voor 3 weken in de loods gestaan, nu de grote weg op en binnenkort zelf karren. Superveel gelachen met mijn collega. Iedereen alvast fijn weekend!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 weeks later...
  • Forumlid
Een maand later, hoe gaat het nu Trucker 013 (Bas)
Hey Gery!

Ja het gaat super. onlangs metingen gehad voor school en die zeggen dat het goed gaat. Veel leren en vooral meemaken. Binnenkort word ik ingepland voor een bakwagen. Nog meer leren dus. :)

Thanks,

Bas
  • Like 4
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden