[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Omgewaaide combi in Kampen


Grunneger

Recommended Posts

15 minuten geleden zei *Ger*:

Klopt, maar ik heb zoiets aan de hand gehad in de Koog, oplegger moest gelost worden met extreem harde wind , hoe dan ook ander valt de fabriek stil.

Dus ik zeg tegen de planner die in de Koog zit doe jij het dan maar, nee dat ging hij niet doen hij had geen tijd. ik zeg ik ook niet, oke zegt hij dat is dan werk weigeren en daar krijg je een probleem mee. Nou ja dan ga ik het maar anders oplossen, ik ga naar de losplaats, deze is net achter de portier, en vraag aan de portier wat de regels zijn ivm harde wind en lossen van een gekiepte bulkauto.

Ja chauffeur dat weet ik niet dus ik bel wel even de veiligheid chef voor je, goede man komt er bij en we bespreken het een en ander, of ik dan echt niet durfde lossen, ik zeg ik durf alles als jij het ff op papier zet dat het mag van jou. Je snapt hem, dat was einde discussie ik hoefde niet te lossen, en ben ook niet meer welkom als het hard waait in de koog, er zijn mensen die het wel gewoon doen en dat zonder vragen te stellen, want dan kunnen ze het ook niet verbieden :stom:

 

 

Dan doe jij het goed. 

 

Ik laat mij ook niets opdringen, door niemand niet. Het komt bij mij regelmatig voor dat van mij dingen verwacht worden die niet mogen of niet kunnen. Het is dan aan mij hoe ik daar op reageer en ik zal hier door mijn werkgever nooit op aangesproken worden...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch mooi dat die witteplatenpiloten veel fatsoenlijker zijn dan hun nederlandse collega's: Da's wel zo prettig voor de bergers die ze weer rechtop mogen zetten. LOL

 

Bij elk weeralarm je auto maar stilzetten zal onze collega's prima aanstaan: Kunnen ze nog meer werk hier gaan verzetten... :rolleyes:

Je moet zelf proberen te beoordelen of je kunt rijden of niet. Wie dat niet kan, wil of durft, moet iets anders gaan doen.

 

Ja,, ik weet wat er nu komt :ja:   Natuurlijk zullen er fouten gemaakt worden en ongelukken gebeuren want het is en blijft mensenwerk. Het verkeer brengt nu éénmaal risico's met zich mee, ook op de dagen dat de zon wél schijnt. En dan blijven we toch ook niet thuis?

bewerkt door Leeuw
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden