[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Aanrijding tussen tram en taxi in Amsterdam


Gast shompie

Recommended Posts

vanmorgen in Amsterdam zijn er een taxi en een tram met elkaar in aanraking gekomen. In de discussie die op sociale media gevoerd werd werd er door meerdere taxi chauffeurs gezegd dat het wel een "uber" chauffeur zou zijn. Deze zouden namelijk geen taxi kunnen rijden, (dan vraag ik me af welke taxichauffeur wel kan rijden en netjes en beleefd is) en dat doet mij een beetje denken aan de discussie die er onder onze beroepsgroep ook gaat. De oostblokkers zijn levensgevaarlijk en sinds kort ook de zijinstroomsukkels (ik heb het woord niet bedacht). 

 

http://www.at5.nl/artikelen/173634/gewonden-bij-botsing-en-ontsporing-van-tram-in-zuid-

 

Hier in ieder geval de link. De laatste berichten waren dat er een dode bij gevallen is en 2 zwaar gewonden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dit is gistermiddag (vrijdag) gebeurd. Wat ik begreep van een ander forum (ovinnederlandpuntnl) is dat mogelijk een wissel richting de keerlus in de Herculesstraat verkeerd stond.

Tram ging die keerlus op in plaats van de bedoelde route van lijn 24. Hierdoor kwam de tram in botsing met de taxi.

 

http://www.ovinnederland.nl/viewtopic.php?f=34&t=9634&start=9375

 

(ff scrollen naar berichten van 29-9 ;))

 

Trambestuurder heeft, mogelijk, niet goed naar de wisselstand gekeken..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden