[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Omvormer 2000w Daf 105


wouter.coppejans

Recommended Posts

  • Forumlid

Beste,

 

Ik heb me een omvormer aangeschaft met een zuivere sinus. Nu heeft de garage geen tijd deze te monteren (al zou ik natuurlijk liefst hebben van wel aangezien ik er niet veel verstand van heb) Wel willen ze een kabel maken met maxi zekering enz... Monteren zou ik zelf moeten doen.

 

Ze hebben me al wat info gegeven hoe ik dit juist moet doen. Onder de zekeringkast, acht de zware wand. Daar 2 m8 boutjes los maken en deze daarop aansluiten. Dit heb ik nu gevonden. Maar nu weet ik niet op welke ik deze dan juist moet aansluiten. Hierbij een foto. Hopelijk kan iemand me wat meer info geven.

 

Alvast bedankt

 

Wouter

 

5b50748e4da78f5e7841fe2c1e0b6c21.jpg

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Rood is +
Wit is -
Zoek even uit hoe zwaar je de boel mag belasten, een omvormer van 2000 W trekt best wat stroom.


Dus op de foto te zien, rechts rode draad links zwarte draad? Sorry maar ben echt een leek... ;-) Garage zegt dat het perfect mogelijk is op deze manier, zolang er maar goede zekering tussen zit... Zal er dan maar op vertrouwen zeker? ;-)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Beste,

 

Ik heb me een omvormer aangeschaft met een zuivere sinus. Nu heeft de garage geen tijd deze te monteren (al zou ik natuurlijk liefst hebben van wel aangezien ik er niet veel verstand van heb) Wel willen ze een kabel maken met maxi zekering enz... Monteren zou ik zelf moeten doen.

 

Ze hebben me al wat info gegeven hoe ik dit juist moet doen. Onder de zekeringkast, acht de zware wand. Daar 2 m8 boutjes los maken en deze daarop aansluiten. Dit heb ik nu gevonden. Maar nu weet ik niet op welke ik deze dan juist moet aansluiten. Hierbij een foto. Hopelijk kan iemand me wat meer info geven.

 

Alvast bedankt

 

Wouter

 

5b50748e4da78f5e7841fe2c1e0b6c21.jpg

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

Wat zijn dat voor lamlullen? Half uurtje werk voor die mannen

 

Zelf niet doen kerel. Beetje pech brand ie af waar je bij staat

 

groeten Wesley

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden