[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Tol noorwegen


Liesje

Vraag

  • Forumlid

Hoi,

 

Normaliter ben ik niet zo van het hulp vragen, maar na al enige tijd op het internet te zoeken snap ik er echt geen ene .*@# meer van!

Ik moet een tolkastje voor Noorwegen fiksen, ik zou graag willen weten wat slim is om te doen.

 

Ik heb gezien via autopass.no dat je een contract kan afsluiten met een toll operator, maar dat is een waslijst!!!! (http://www.autopass.no/en/toll-road-operators)

Daarnaast las ik de optie EasyGo, hierbij moet je een kastje installeren? Maar waar en hoe blijft voor mij een mysterie op de website.

 

Dus.... eumh.... help?!? :confused:

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

Het is gewoon voor een vrachtwagen.

 

Ik heb gisteravond zit zoeken, zoeken en zoeken.... komt er deze ochtend iemand met een EasyGo+ aanvraagformulier!

Ik had echt even een door de grond zakken momentje!:rolleyes:

 

Betreft iemand vragen die al zo'n kastje heeft, dat hoop ik hier te bereiken.

Gezien ik ook niet iemand in de directe omgeving ken die op Scandinavië rijdt.

Dat had ik wellicht in mijn vraag moeten verwerken, sorry!

 

Maar goed, ik heb vanochtend maar even met Denemarken gebeld.

Hun adviseerde mij enkel een EasyGo+, dus ik heb netjes het formulier ingevuld.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Administrators

Als je het voor binnenkomst van Noorwegen niet rond hebt gekregen, kun je op Svinesund eens informeren.....

Als het NIET aan de grens te verkrijgen is, ga je in iedergeval bij de Shell, net voorbij de grens wel slagen!

Ga NIET zonder kast verder rijden, dit zou zo maar eens een hoop geld kunnen gaan kosten.

Succes met de reis!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

bij de douane een briefje invullen of computer. bedrijfsgegevens enzo (ook kvk nummer uit mijn hoofd) de werkgever krijgt een mail, deze zal het verder afhandelen.

jij krijgt een autopass kastjes niet super groot. plak deze zoals beschreven in het midden en net boven de ruitwissers. eenmaal door de tolpoorten zie je een groene plus. thats it

 

bewerkt door Vince__86
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Administrators

Overigens, vegvesen.no staat vol met leuke wetenswaardige dingetjes.......

Obtain a tag at the border

You may also obtain an AutoPASS tag at customs stations along the border and at international ferry ports. The tag is not valid until you have entered into an agreement, and you must enter into an agreement before driving in Norway (but after you have obtained the tag).

 

http://www.autopass.no/en/compulsory-tag/about-compulsory-tag?lang=en

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Dankjullie wel voor alle informatie.

Ik heb eerst een kastje via internet aangevraagd.

Er er kan toch pas over twee week worden gereden, ik noem geen namen maar het begin met een K en eindigt op IWA :mad::mad:

 

Mochten die ...eumh... ''personen'' sneller zijn, dan fiks ik gewoon zo'n kastje aan de grens.

 

Hoe dan ook zal het vast wel goed komen.  Ik vind het alleen dat het allemaal zo stervens onduidelijk staat aangegeven op het internet.:D

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden