Spring naar bijdragen
Murphy

DC aanleverings hel!

Recommended Posts

4 uur geleden zei diklin:

O ja, op welke wagen reed jij toen?

Ik was springer, veel op België en Noord Nederland gereden.

Ik heb een hele tijd ook op de 10 met wissellaadbak gereden, ook duifjes halen enzo.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 uur geleden zei lambiek:

Als je mij bedoeld ?  

Ik reed bij een transportbedrijf (Rijntrans) met groenten & fruit op Zwitserland E.O. 

En terug alles wat erin paste, zo doende laden we wel dat eens 

Wist niet dat die Italiaanse zooi ook uit lichtenstein kwam, ik zag wel veel wagens van De Waard uit N.Scharwoude

bij ons lossen, maar die laden terug uit Italie.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei HIT:

Ik was springer, veel op België en Noord Nederland gereden.

Ik heb een hele tijd ook op de 10 met wissellaadbak gereden, ook duifjes halen enzo.

ja die 10 was wel een oud beestje, dus was alleen ophalen die duifjes, ik heb dat ook geregeld gedaan, kwam je trug van een rit

kon je nog ff ophalen in het westland en daarna overladen op de zaak in de wagens die ze wegbrachten, ook ik bracht ze wel eens weg 

o.a. Stroombeek bij Brussel en Chantily bij die paardenrenbaan en kasteeltje, was niet echt mijn ding, altijd haaste als die krengen gelost waren, ze maakten er altijd een soort sport van wie het eerste thuis was (en dan bedoel ik niet die duiven), stelletje zenuweleijers.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 13-10-2017 om 19:44 zei Pierre:

Een andere werkgever waar het wél anders kan zijn er niet. Iedere leverancier/vervoerder die in dit werk zit weet hoe de bedrijfscultuur van dit soort firma's in elkaar steekt, lange wachttijden en de rest van de ellende zijn daar een vast onderdeel van.
En verders...als chauffeur doe je gewoon je ding. Of je er nou heel blij van word of diep treurig, je word er gewoon voor betaald en verders niks meer of minder.

Je moet ook niet van de regen in de drup gaan staan, maar in een andere tak van transport gaan werken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden