[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

DC aanleverings hel!


Murphy

Recommended Posts

  • Forumlid
4 uur geleden zei diklin:

O ja, op welke wagen reed jij toen?

Ik was springer, veel op België en Noord Nederland gereden.

Ik heb een hele tijd ook op de 10 met wissellaadbak gereden, ook duifjes halen enzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
5 uur geleden zei lambiek:

Als je mij bedoeld ?  

Ik reed bij een transportbedrijf (Rijntrans) met groenten & fruit op Zwitserland E.O. 

En terug alles wat erin paste, zo doende laden we wel dat eens 

Wist niet dat die Italiaanse zooi ook uit lichtenstein kwam, ik zag wel veel wagens van De Waard uit N.Scharwoude

bij ons lossen, maar die laden terug uit Italie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
3 uur geleden zei HIT:

Ik was springer, veel op België en Noord Nederland gereden.

Ik heb een hele tijd ook op de 10 met wissellaadbak gereden, ook duifjes halen enzo.

ja die 10 was wel een oud beestje, dus was alleen ophalen die duifjes, ik heb dat ook geregeld gedaan, kwam je trug van een rit

kon je nog ff ophalen in het westland en daarna overladen op de zaak in de wagens die ze wegbrachten, ook ik bracht ze wel eens weg 

o.a. Stroombeek bij Brussel en Chantily bij die paardenrenbaan en kasteeltje, was niet echt mijn ding, altijd haaste als die krengen gelost waren, ze maakten er altijd een soort sport van wie het eerste thuis was (en dan bedoel ik niet die duiven), stelletje zenuweleijers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op 13-10-2017 om 19:44 zei Pierre:


Een andere werkgever waar het wél anders kan zijn er niet. Iedere leverancier/vervoerder die in dit werk zit weet hoe de bedrijfscultuur van dit soort firma's in elkaar steekt, lange wachttijden en de rest van de ellende zijn daar een vast onderdeel van.
En verders...als chauffeur doe je gewoon je ding. Of je er nou heel blij van word of diep treurig, je word er gewoon voor betaald en verders niks meer of minder.

Je moet ook niet van de regen in de drup gaan staan, maar in een andere tak van transport gaan werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op 12-10-2017 om 02:26 zei Marotrans:

Als je dan naar Lidl Weert gaat: die wordt momenteel verbouwd. Er is voor leveranciers  al 'n grote ontvangsthal met 'n soort stamtafel, koffieautomaat en (nog) fatsoenlijke wc's. Het kan dus wel :ja:

 

Daar was ik dus pas.... had 1 pallet te lossen, aanmelden ging prima, mocht meteen voor het dock. Snel die pallet gelost en inmiddels was dat hok volgestroomd. Ik ging netjes in de rij staan (kwam nog een chauffeur binnenrennen die snel voor me ging staan... oke... je zal wel haast hebben.. diegene die daarvoor stond keek me ook al aan vanwege die vent.) en een aantal zaten inderdaad aan die tafel koffie te drinken. Ben ik eindelijk aan de beurt in die rij... wordt er een chauffeur van die tafel geroepen. Bleek dat echt de helft van z'n pallets niet goed waren geteld waardoor die mevrouw steeds weer moest bellen dat het niet klopte.... als ze nou ff snel die krabbel bij mij had gezet, kon ik meteen weer weg. Maar heb daar een hele poos staan wachten omdat haar collega niet kan tellen. Tot ze een keer mijn gezicht zag volgens mij (ja dat schijnt boekdelen te kunnen spreken :ja: :rolleyes:), toen zei ze dat ze snel even zou krabbelen zodat ik ook weg kon. Mijn spul hoefde niet geteld te worden dus ik hoefde in feite niet te wachten. 

bewerkt door Domino
  • Like 3
  • Sneu 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden