[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Anne.....


HIT

Recommended Posts

  • Forumlid

 meisje wat jou is overkomen mag niemand overkomen.... Ik hoop dat wat je nou bent je niets meer weet van wat jou hier op deze aardkloot  ouds overkomen. Haar familie eens ik veel sterkte. 

 

........ maar

 

Ik ben mij aan het ergeren aan al die politieke partijen die de dood van een ander aangrijpen om hun politieke voorkeur en/of partij in een beter daglicht te zetten. De huidige wetgeving is niet goed ben ik het gelijk mee eens,  maar is tot stand gekomen door ons als kiezers.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Nou Harm : Ik vind dat de straf maat deugd hier voor geen kant deugd

 

En natuurlijkmijn condoleances gaat ook uit naar de familie en wens hun veel sterkte met het verlies van Anne

Die normaal gesproken nog een heel leven voor haar had, maar door zo´n  achterlijk persoon werd ontnomen

 

bewerkt door lambiek
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanzelfsprekend wens ook ik de ouders, familie, vrienden en kennissen van Anne heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies.

En ik hoop dat Anne nu op een veel betere plek is.

 

 

Edit: Zojuist geschreven stuk weer weggehaald, dit is niet de plaats...

 

bewerkt door Leeuw
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden