[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Webcam gaat naar....


corydon

Recommended Posts

  • Reacties 202
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid

fr3090.png

Dit is ook een mooie, krijg je beter een idee waar het ligt t.o.v. New York en Philadelphia.

Ik had er geen idee van waar Philadelphia lag. Nu wel natuurlijk!

Maar uhhhh das nogal een eind van Belair vandaan! Duur taxiritje voor die Fresh Prince!

Enne, niet per abuis naar

Elizabethville

Dan zit je goed fout!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Gast sindaco

ik zit al ff te kijken maar ik dacht dat we hier lange bouwputten hadden, maar waar jij nu rijdt ligt al een hele tijd een betonnen muurtje in het midden.

dus dat is een heel stuk 2 baans

mooi om mee te kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
ik zit al ff te kijken maar ik dacht dat we hier lange bouwputten hadden, maar waar jij nu rijdt ligt al een hele tijd een betonnen muurtje in het midden.

dus dat is een heel stuk 2 baans

mooi om mee te kijken.

Ja, en de eene exit is waar ik woon, de andere waar ik werk. Dat is ook waar de oplegger staat in t weekend.

Kan dat niet kwijt thuis.

Het is 13 mijl, ong 22 km.

Volgend jaar doen ze de andere richting, duurde meer dan een maand om die betonnen barrier neer te zetten.

1002382cz6.jpg

1002383vq9.jpg

Het vreemde is,5 jaar terug hadden ze precies dat stuk weg ook gerepareert, de rest is asfalt, alleen hier is het betonnen platen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast sindaco

ik heb je op het einde eruit zien rijden en bij de verkeerslichten linksaf zien slaan en toen kwam er visite!!

maar was je daar op weg naar huis of naar je werk??

ik neem aan naar huis want het was toch al zaterdagavond hier bij ons.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ja, bij die lichten links, volgende licht links, eerste rechts en daar is Lucas.

Ik woon echter 1 afrit terug, naar t westen. Dat is dus twee maal door die constructie.

Morgen, donderdag nog 1 ritje. Indianapolis en twee west van indy, de laatste in illinois.

Totaal 8 adresjes. Zal de cam aan zetten, ben nu net ten zuiden van Indy.

Even een paar uur slapen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • Forumlid

Ha RCUPPER. Beetje late reactie.

De olie lost altijd snel, vaak 2/3 palletten per klant.

De terugvracht duurt vaak wel langer.

Ben vandaag in West Branch Iowa. Zodra ik hier geladen heb stop ik bij de IOWA 80, volgens hun reclame borden de grootste truckstop in de wereld.

Kwam er net langs, het is ong. 20 mijl naar t oosten.

1002673vc3.jpg

ER was ook een truckstop in New Mexico die beweerde dat ze de grootste in de wereld waren, maar Pilot heeft ze allebei opgekocht.

En ze hebben deze de titel dus gegeven.

1002674bg9.jpg

Kom bijna nooit bij een Pilot, vind ze nogal smerig.

Hopenlijk kan ik mijzelf ertoe brengen om er te stoppen, en wat foto's maken.

1002675oj0.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Het is maandag avond en heb net m;n trip gekregen.

morgen 4 rond Memphis, 1 in Tupelo, Waar Elvis is geboren:p:stom:.

Woensdag ochtend twee in Texas, Longview en Lufkin.

De rest naar Corona CA, luek ritje.

Ga via San Antonio en de I10, een zeer stille snelweg, verbinding kan daar weg vallen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Wel, dat is niet zo mooi. Ga niet naar huis, maar naar Sacramento California. Wat een mijl of 4/500 is, en hoef er pas maandag te zijn.

Eikels, had vorige week een gesprekje dat ik meer thuis moet zijn ivm. onze kleine. Mag haar niet meer op de truck meenemen van de vrouw, ze is bang dat ik door m;n rug ga..............

Even met de planner gepraat, "Ja ja, wij begrijpen het" en de volgende dag ging ik dus naar CA, sinds april ben ik niet meer hier geweest.

Heb het hier wel naar m'n zin, plus ze betalen behoorlijk goed.

Genoeg geklaagd, dat wilt niemand horen:stom:.

Ga dus zaterdag middag of zondag ochtend vroeg weg, kunnen de chauffeurs die nooit thuis zijn door de week een beetje meegluren, als ze dat willen. En heb tijd om foto's te laden, gaat goed hier in de yard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Vandaag, maandag aan t laden in Stockton CA, gaat naar Indianapolis.

Rij via Interstate 80, wat is een mooie weg. Zeker 7 jaar geleden dat ik hier voor t laatst reed.

Ben in een half uur geladen. Van hier naar Sacramento, en dan een behoorlijk lang klimmetje naar Reno Nevada. Dan via Salt Lake City alsmaar verder oost. Mooie en rustige weg. Veel double triples daar in Nevada en Utah.

Ga ook vlak langs Greeley.............

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Echt een mooi traject waar je nu op zit! Hoe zit dat nu met die B-doubles en triples. Mag je nu alles achter elkaar hangen of zit daar een regeling in? En wat mij ook opvalt dat er weinig "dikke" amerikanen voorhangen maar eerder wagens met gewone daycabs, wat is daar de reden voor?

Alvast bedankt;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

De webcam is onderweg in Pensilvania (en ik weet niet hoe je dat correct schrijft!!!). Ik ben dus deze rit met Corydon mee en dat is GAAF!!!

Super de super de superGAAF!!!

Zo'n auto wil ik ook wel ... ;)

Echt wel!!!

Maar eigenlijk niet in NL want NL is te klein voor een neus = kan ik alleen nog maar 20ftjes trekken ....

De afstanden zijn hier natuurlijk in Miles ipv Kilometers, maar aangezien je hier met de vrachtwagen harder mag rijden dan in NL of waar dan ook in Europa schiet het geweldig op.

In sommige staten mag je maar 55 miles per uur, of 60 .. 65 en zelfs 70!!! Correctie 75 zegt Corydon net :tu:

En 75 komt overeen naar ik meen zoiets van 120 km/uur.

Maar de webcam loopt en we hebben vanmorgen al twee adressen gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden