Spring naar bijdragen
The_knitter

Wegrestaurant Betuwe, A15 Esso Overbroeken ('Kesteren')

Recommended Posts

Sinds kort is er weer een restaurant geopend aan de A15, bij Esso Overbroeken (tegenover de Goudreinet Kesteren).

Ik ben er nog niet geweest maar hoor al positieve verhalen. Prijzen acceptabel, eten goed, vriendelijk personeel. Je kan er ook douchen.

Parkeren kan op de aangewezen parkeerplaatsen die er altijd al waren; het restaurant heeft voor truckers géén eigen parkeerplaatsen. Het 'asfaltvlak' naast het restaurant is afgezet met betonblokken, daar kunnen alleen personenauto's parkeren.

Openingstijden zijn mij nog niet bekend, maar ik begreep dat ze 's ochtends al open willen voor ontbijt tot 's avonds voor een happie (a la carte tot pizza tot stamppotje).

Hiervoor zat Vonk&Vlam(wok achtigs) er, maar is al 2 jaar geleden failliet volgens mij.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Had ik het toch goed. Ben er lange tijd vrijwel dagelijks langsgekomen, maar wist het ook niet zeker.

Heb het even opgezocht, Vonk & Vlam ging in september 2015 failliet. Denk dat in de tussenliggende periode de La Place er heeft gezetten en kennelijk zit er nu weer een nieuwe uitbater in.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
43 minuten geleden zei Vrachtrijder:

Had ik het toch goed. Ben er lange tijd vrijwel dagelijks langsgekomen, maar wist het ook niet zeker.

Heb het even opgezocht, Vonk & Vlam ging in september 2015 failliet. Denk dat in de tussenliggende periode de La Place er heeft gezetten en kennelijk zit er nu weer een nieuwe uitbater in.

IK weet niet hoe de naam Vonk en vlam tot stand gekomen is,maar de familie Vonk zijn de oprichters van de Goudreinet keten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
18 uur geleden zei Vrachtrijder:

Ik ben er ook een tijd lang meerdere keren per week langsgereden. Kan mij ook geen La Place herinneren. Wél een gesloten 'tent'

Als ik onderstaande recensie bekijk, dan was er juist voor de 'Vonk en  Vlam' tijd een La Place gevestigd. (2012 - 2013).

https://www.eet.nu/opheusden/la-place

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Via Facebook containerboeren:

Parking is in eigen beheer gekomen van het restaurant. €10 betalen om te parkeren. Krijg je in het restaurant terug. Er loopt iemand rond buiten om het geld te innen.

Schijnt sinds een week of 2/3 geregeld te zijn.

Zou om de gehele parking gaan als je de Esso gepasseerd bent (richting Arnhem).

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden