[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

A van Arkel vermist.


Domino

Recommended Posts

  • Forumlid

Ietwat sumier bericht, maar ik kom dit net tegen op facebook, hopelijk snel weer terecht. Staat onder andere op de facebook pagina van "Frankrijk rijders". En anders bij "Timothy Langeveld".

 

Hoop dat t hier mag 
Vermist gister laatst contact gehad 
Moet moest lossen omgeving lamballe 
Laatst gezien 15:00 in die omgeving 
A van Arkel 
Kenteken trekker BZ LH 11
Kenteken oplegger OP 10 GY

 

 

22491751_1447202918690452_91939246687479188_n.jpg

22549765_1447202915357119_949904767744806407_n.jpg

bewerkt door Domino
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Hij kan ook onwel zijn geworden en ergens van pampus liggen. Dan is het toch wel erg fijn dat mensen zich zorgen om je maken. Afgelopen week heeft er ook een chauffeur van Euser 1,5 uur op de vluchtstrook gestaan omdat hij onwel was geworden. Zelf niet meer in staat om de hulpdiensten te bellen en z'n planning zag dat hij toch wel erg lang op die plek stil stond en konden hem niet bereiken. Toen is daar ook actie ondernomen en heeft hij uiteindelijk hulp gekregen. 
Het verhaal heeft dus 2 kanten denk ik zo. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een collega gaf me in 2003/2004 (*) de raad om, als je voelt dat er iets niet goed gaat, je auto dwars op de weg te zetten met gevarenlichten aan: "Dan komt er tenminste iemand bij je, op de vluchtstrook laat iedereen je doodgaan!"

Hij heeft gelijk, maar doe je het ook...?

 

(*) In die tijd presteerden de eerste "collega's" bij het bedrijf het om in het buitenland al toeterend langs een collega te rijden die met pech stond. Zoiets doe je gewoon niet... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
21 uur geleden zei Domino:

Afgelopen week heeft er ook een chauffeur van Euser 1,5 uur op de vluchtstrook gestaan omdat hij onwel was geworden.

 

Euh, was dat donderdagnacht op de A12, Gouda > Woerden, in de bocht voor de oprit Bodegraven? (dus eigenlijk tegenover de Total tankstation).

(Ik reed richting Gouda, aan de overkant dus).

 

Ik heb daar een trekker / oplegger zien staan inderdaad, alarmlichten aan. Donker stukkie, d8 ik nog. Ik heb niet gebeld, stom misschien.

Op de terugweg was de strook weer vrij. 

bewerkt door Durashift
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Durashift:

Ja, dat moet wel. Jemig.

 

Leermoment voor mij.

 

Nou leermoment?????.....zie vaak genoeg wat op de vluchtstrook staan....je mag heel wat talen kennen om te stoppen en vragen wat er loos is.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

^^ dat zal best. In dit geval vond ik het zelf nét een donker stuk (onder de bomen, geen verlichting aan in de middenberm van de snelweg). Ik dacht meer aan de mogelijkheid dat de auto geraakt zou worden op de snelweg door een 'collega'.

 

Immers, al die keren dat ik, áls er ruimte is, een baantje opschuif om ruimte te geven aan pechgevallen / wegwerkers op de vluchtstrook..   en in de spiegel zie dat dit achter mij niet opgevolgd wordt (maar wel zou kunnen).. zit daar mijn vrees..

 

Alleen, onze hoofdwegen in NL zijn zowat op elke hoek vergeven van signalering of camera's.. dus daar vertrouwde ik min of meer op..  hij/zij  zal wel opgemerkt worden..  d8 ik. :zegtniets:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ja je ziet hem staan en het kan best zijn dat hij zelf aan het bellen is om hulp ofzo omdat hij bv een lekker band heeft of iets. Je weet het nooit. En zoiets als dit verwacht je ook niet direct. Het is gelukkig goedgekomen met deze man begreep ik. 

 

Ik heb zelf ook ooit eens de politie gebeld, zag in een split second een auto op een rare plek in de berm staan. Twijfels slaan dan toe, toch maar gebeld met de mededeling dat ik niet zeker wist of het nu wel of niet fout was gegaan. Later zag ik op internet dat deze auto inderdaad van iemand was die in slaap was gevallen en over de kop was geslagen. Gelukkig alles goed afgelopen, maar best bizar als je zoiets terugleest. En er zijn dan al tig auto's langsgekomen. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Een collega zag een paar jaar terug een auto op z'n kop in de middenberm liggen. Ging even kijken en vond de bestuurder, dood en hangend in zijn autogordel.

 

Bleek het voertuig iets van 3 dagen ervoor over de kop geslagen, de middenberm in. Een vrouw die er achter reedt had wel gebeld, maar de verkeerde hectometerpaal doorgegeven. Politie had ook nog gezocht, maar niets gevonden.

 

Soms kan het verkeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden