Spring naar bijdragen

Recommended Posts

59 minuten geleden zei RobNiat:

En als dan een ex-werkner hem bijstaat dan worden daar vragen bij gesteld? Ik snap het niet meer...

Ook ik heb mijn twijfels of dat echt een ex-werknemer is: Teveel gewerkt en teveel verdiend. Even een jaartje er tussenuit. En nu een inzamelingsactie beginnen.

Als het te mooi klinkt om waar te zijn, dan moet je opletten...

Maar Piet zou heel makkelijk de twijfels kunnen wegnemen door zich aan iemand die hij vertrouwt, bekend te maken. Of als bijvoorbeeld Freddy aangeeft of dit een ex-chauffeur van hem is, maar dat verwacht ik niet. Kijk es op pagina 3: Freddepet liked een bericht van shompie, een soortgelijk bericht van Piet niet. Gaat er al een belletje rinkelen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Leeuw:

Maar Piet zou heel makkelijk de twijfels kunnen wegnemen door zich aan iemand die hij vertrouwt, bekend te maken. Of als bijvoorbeeld Freddy aangeeft of dit een ex-chauffeur van hem is, maar dat verwacht ik niet. Kijk es op pagina 3: Freddepet liked een bericht van shompie, een soortgelijk bericht van Piet niet. Gaat er al een belletje rinkelen?

Fred heeft me vandaag gevraagd om hier niet meer met details naar buiten te komen. Vragen beantwoord Fred via privé berichten. En als Fred dat vraagt dan doe ik dat.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
en als piet tukker nu zelf freddepet is??:zegtniets:
Helaas. Ik ben het niet. En kan me ook niet vinden in de commentaren. Een ding klopt wel: details plaats ik niet en hypotheek is niet letterlijk.
En als iemand in on iets vraagt zal.ik antwoord geven. Let wel. Prive is niet voor niets privé. Ook beslis ik zelf aan wie ik wel of geen reactie geef.
En wees gerust heren, Cypriotische arbeidsvoorwaarden of beloningen zijn er nooit geweest en zullen ook niet komen

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Freddepet:

En wees gerust heren, Cypriotische arbeidsvoorwaarden of beloningen zijn er nooit geweest en zullen ook niet komen

Maar je hebt je daarover wél laten informeren. Toch?

.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
17 minuten geleden zei Freddepet:

Helaas. Ik ben het niet. En kan me ook niet vinden in de commentaren. Een ding klopt wel: details plaats ik niet en hypotheek is niet letterlijk.
En als iemand in on iets vraagt zal.ik antwoord geven. Let wel. Prive is niet voor niets privé. Ook beslis ik zelf aan wie ik wel of geen reactie geef.

ken je die piet tukker wel dan of heeft ie dat ook verzonnen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
21 minuten geleden zei Freddepet:

en hypotheek is niet letterlijk.

Klopt Fred. Eigenlijk, als we gewoon eerlijk zijn, is het de schuld van je zwager. Had die maar nooit de loterij gewonnen. Dan was je nu ook niet failliet gegaan door die 'hypotheek'.

Jij kan er niks aan doen Fred. Laat ze maar praten hier.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
  Klopt Fred. Eigenlijk, als we gewoon eerlijk zijn, is het de schuld van je zwager. Had die maar nooit de loterij gewonnen. Dan was je nu ook niet failliet gegaan door die 'hypotheek'.

Ze hadden jou nooit vingers moeten geven. Had je niet zo dom kunnen typen. Heb ooit een hengeltje uitgegooid en ja hoor. Piet is bekend. Wel laag hoor Erik! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
27 minuten geleden zei Piet Tukker:

Wat ik een beetje jammer vind aan dit verhaal is dat er anoniem met shit gestrooid word.

Geef je mening gewoon onder een echt account of zeg gewoon wie je bent. Als het waar is wat Fred zegt had ik dit echt nooit van jou verwacht. Je mening anoniem geven, zoals eerder gezegd...dat is laag wat je ook van Fred vind.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Freddepet:

Ze hadden jou nooit vingers moeten geven. Had je niet zo dom kunnen typen. Heb ooit een hengeltje uitgegooid en ja hoor. Piet is bekend. Wel laag hoor Erik! 

Bedoel je mij?

Ik heb geen 2 accounts, ik weet niet hoe die router-shit werkt maar ik log ik op mijn mobiele hier thuis en de pc dus dat moet te controleren zijn. Ik ben geen Piet dus.

Dat je me toendertijd van Facebook gegooid heb omdat ik je het advies gaf om wat minder selfies van je ............te maken is voor mij geen reden om nu rancuneus gedrag te vertonen. 

Ik wilde helemaal niet reageren maar even on-topic nu.

Je hebt zelf zo op lopen scheppen over allerhande zaken, of het nu ging over je financiële onafhankelijk aangaande je truck ging,je huiskleur, je Nespreso-automaat, je Outlander die elke ondernemer zou moeten kopen want voor niks. Je opschepperij over dat je het zo goed had kwa opbrengst bij Franken, noem maar op. Ik kan in jouw geval slechts zeggen: Hoogmoed komt voor de val.

In een andere post/reactie op mij vroeg je mij om bij mezelf te rade te gaan. Welnu, dat heb ik gedaan. Toen ben ik mijn zegeningen gaan tellen en zal ik je/jullie wat vertellen? Ik was diep beschaamd. Ik klaag nog wel eens in mezelf dat het allemaal beter kan en moet. Enfin, zegeningen geteld en tot de conclusie gekomen dat ik het goed voor elkaar heb.

bewerkt door the duke

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Bedoel je mij?

Ik heb geen 2 accounts, ik weet niet hoe die router-shit werkt maar ik log ik op mijn mobiele hier thuis en de pc dus dat moet te controleren zijn. Ik ben geen Piet dus.
Dat je me toendertijd van Facebook gegooid heb omdat ik je het advies gaf om wat minder selfies van je ............te maken is voor mij geen reden om nu rancuneus gedrag te vertonen. 

Ik wilde helemaal niet reageren maar even on-topic nu.

Je hebt zelf zo op lopen scheppen over allerhande zaken, of het nu ging over je financiële onafhankelijk aangaande je truck ging,je huiskleur, je Nespreso-automaat, je Outlander die elke ondernemer zou moeten kopen want voor niks. Je opschepperij over dat je het zo goed had kwa opbrengst bij Franken, noem maar op. Ik kan in jouw geval slechts zeggen: Hoogmoed komt voor de val.

In een andere post/reactie op mij vroeg je mij om bij mezelf te rade te gaan. Welnu, dat heb ik gedaan. Toen ben ik mijn zegeningen gaan tellen en zal ik je/jullie wat vertellen? Ik was diep beschaamd. Ik klaag nog wel eens in mezelf dat het allemaal beter kan en moet. Enfin, zegeningen geteld en tot de conclusie gekomen dat ik het goed voor elkaar heb.

Je bent nog zielige dan ik al dacht

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden