Spring naar bijdragen
Showfeur

ALARM: Chauffeurs moeten uit Den Haag komen.....

Recommended Posts

vraagjecauni.png

De "D" in de namen van VVD, CDA en D'66 lijkt voor demofobie te staan. :rolleyes:
Wat dit nu allemaal te maken heeft met de titel van het topic "chauffeurs moeten uit Den Haag komen" weet ik niet, dus maar terug naar het onderwerp dunkt me .

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het was een reactie op de melding van scania440 dat het kabinet een referendum over de afschaffing van de referendumwet onmogelijk wil maken, wat ik een schande vind en allesbehalve democratisch. En waar het hart vol van is... 

Ik zal proberen weer braaf te zijn. :ja:  ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 26-11-2017 om 19:53 zei RobNiat:

O, alsjeblieft Vrachtrijder...

Begin  nu niet zo he. Het meeste van  mijn 'werkgenot' is vergaan, juist omdat ons prachtige vak maar geschikt moet worden gemaakt voor elke aap. Vraag nu niet om nog meer regels!

Die regels zijn er alleen gekomen omdat men in onze beroepsgroep niet met de tijd is meegegaan.

Als jij 15 uur per dag wilt werken? Wat let je om dat met je baas af te spreken?

Maar als ik (on)verwacht weg wil vanavond, waarom zou ik dan bij de planning vrij moeten vragen voor overuren om vervolgens allerlei drogredenen te horen waarom het niet zou kunnen? De planning regelt maar mooi dat ik om 17:00 uur terug ben en als het niet anders kan, dan vragen ze maar netjes of ik tijd heb om het te doen. Zo gaat dat in heel veel sectoren. Ik zie niet in waarom dat in de transportsector anders zou moeten wezen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 27-11-2017 om 04:19 zei Grunneger:

Dat heb ik ook wel eens wat kantoorpikkies horen zeggen over defensie LOL

Dag mogen ze zeggen, maar ik denk dat men ook bij defensie meer waarde hecht aan de mening van mensen uit het veld. Om er vervolgens niets tot nauwelijks iets mee te doen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 1-12-2017 om 17:54 zei lambiek:

Jammer voor hem dat je geen kaartje meer in de bus koopt, kreeg je nog een bonnetje

Volgens mij is het juist nu, met het (verplicht) pinnen in de bus wél mogelijk om een (pin)bonnetje te krijgen. Of het kaartje is in de vorm van een printje, als ik e.e.a goed begrepen heb.  Voorheen kreeg je dan je kaartje met een stempel erop als je contant betaalde.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden