[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Gordijnen


Vrachtrijder

Recommended Posts

  • Forumlid

Ik ben op het moment met een DAF XF uit 2012 aan het sturen. Prima auto, maar wat ik erg vervelend vind zijn die verrekte gordijnen. Dat plastic met die klipjes, het valt er steeds uit, zit amper vast. Kan er een heel verhaal van maken, maar het werkt gewoon niet.

 

Nu vroeg ik mij alleen af, zit er in de euro 6 voertuigen ook zo’n waardeloos plastic gordijnrails of zijn die intussen ook goed verbeterd.

 

En als het nog steeds van die rotzooi is, is het eigenlijk mogelijk om dat plastic gordijnrails te vervangen voor een degelijk systeem?

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Wat heeft dat euro 6 hier mee te maken ?

Ik heb 2x een DAF 95 XF (ik praat nu van voor 2008) En gehad daar had ik geen last van vallende gordijnen

Wel heb ik de gordijnen van een voering laten voor zien door mijn meissie, omdat ze erg open van stof zijn (dun)

Maar dat deed ik bij de Scania´s  ook welke ik gehad hebt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
5 uur geleden zei Vrachtrijder:

De euro 6 is een jongere generatie dan de euro 5. Dus is het mogelijk dat DAF ook dat element van zijn product verbeterd heeft.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Dat heeft niks met euro 6 te maken,maar emt luisteren naar de chauffeur die met de auto werkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei europeaan:

Dat heeft niks met euro 6 te maken,maar emt luisteren naar de chauffeur die met de auto werkt.

 

Nou dan heeft Daf niet naar de chauffeurs geluisterd met dat eco nogwat afgeknepen euro6 gedoe ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dat heeft niks met euro 6 te maken,maar emt luisteren naar de chauffeur die met de auto werkt.

Toen DAF met de euro 6 kwam, heeft men naar eigen zeggen de hele lijn vernieuwd. In de letterlijke zin van het woord heeft het niets met de euro 6 Motor te maken, maar het ging mij ook niet om het motorblok. Het ging mij om de vrachtwagen waar dat motorblok in ligt.



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden