Spring naar bijdragen

Recommended Posts

Niet alleen in Eindhoven steenhaas. Zijn met drie Terberg Volvo bij een tuningbedrijf geweest, zat ook tussen de 22 en 37 pk minder in dan wat op de deur staat. Op de terugweg niet meer . Na tussen de 7en 8 ton gelopen te hebben waren ze op en verkocht. Net zoals de andere 6. 2 van dezelfde serie lopen nog rondom de kerktoren hebben rond de 7 ton. Maar zijn technisch eigenlijk ook op, valt niet meer tegen te schroeven. Wel 8x8 een heel veel zand gezien. Dit laatste was meer ter aanvulling dat een auto na 7a 8 ton op kan zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei steenhaas1:

510, of 530?

Dat kan ik zo niet zien, de lettertjes zijn te klein....:p

Zo zie je maar Leeuw, toch best snel gegaan nog: vorige week een SuperSpace besteld en nu al binnen, het kan dus wel... 

Snel nu die spoilers opbouwen en karren maar!! :D

IMG-20180202-WA0001.jpg

LOLLOLLOL

bewerkt door Pierre

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ach Pierre, heb er ook 1 gekregen bijna 1,1 miljoen op de klok en nog 1 jaar apk dus we gasn nog een jaar door. Deze heeft BV kenteken. De combi heeft BZ kenteken en heeft ook 1,1 gelopen. Deze auto trekt best. Die ander word wat slomer. Een BT met 1,4 is net weg. Ging dik geld kosten om het op de weg te houden. Ze zijn ook wel op na 10 jaar distributie

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Schots en Scheef:

(...) Een BT met 1,4 is net weg. Ging dik geld kosten om het op de weg te houden. Ze zijn ook wel op na 10 jaar distributie

Dat alleen al kan daarom ook een reden zijn om auto's na een paar jaar al te vervangen; nagenoeg onderhoudsvrij en een meest gunstige inruil- of verkoopwaarde voor dat soort auto's met die jonge leeftijd.

Afhankelijk van allerlei factoren kan een auto wel 2 miljoen mee, echter het algehele visuele plaatje zegt meestal genoeg in welke staat een auto verkeerd. Vandaar mijn reactie ook dat die trekker van Heijboer met BZ kenteken een beetje aan het eind van zijn Latijn was, zowel van binnen als van buiten..

Om mezelf dan - na alle ophef- nog maar eens teciteren;

"Daarbij, die Volvo (BZ-...) is onderhand aan het einde van z'n tijd en zo goed als rijp voor de export of sloop."

Kennelijk is goed en begrijpend lezen -enigszins belemmerd door spontaan opkomende frustratie- nog steeds te hoog gegrepen voor sommige forumvrienden...

Einde discussie. ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Toeval of niet: zojuist het bericht ontvangen dat mijn nieuwe Superspace al binnen is, enkel spoilers en wat kleinigheden moeten nog opgebouwd worden.
Straks maar eens kijken, ben reuzebenieuwd!  :ok:
Succes ermee Pierre vele veilige mooie Bourgondische kilometerkes gewend war

groeten Wesley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 13-2-2018 om 18:41 zei Pierre:

vorige week een SuperSpace besteld en nu al binnen, het kan dus wel... 

Had je niet liever een Volvo besteld via de Roemeense tak?  ;)

Kwam er afgelopen nacht ééntje van jullie tegen op de A15 R'dam.

(Hij nam de A29 .. hopelijk moest ie niet de grens over.. want bij Numansdorp was de 29 dicht wegens werkzaamheden..:(

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 uur geleden zei Durashift:

Had je niet liever een Volvo besteld via de Roemeense tak?  ;)

Waarom is zo'n Eindhovens miniatuurtje niet goed genoeg ? Want daar gaat het hier over .:ja: En als ik in het echt mocht kiezen werd het toch echt wel 'n DAF.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoe zit dat momenteel eigenlijk met Heijboer? De trekkers worden geveild/verkocht maar zie nog steeds wel combi’s van hun rijden. Is dat werk wat afgemaakt word of (afgeslankt) door draaien in de hoop het als bedrijf te kunnen verkopen?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 19-2-2018 om 23:14 zei Pierre:

Leg die eens uit. Ik begrijp 'm niet helemaal volgens mij...

Ik zag die Volvo rijden maar had daar wel een DAF verwacht (Volvo is,  in mijn beleving, toch wel wat luxer dan 'n DAF). DAF heeft, zover ik weet, ook een groot marktaandeel in die regio.

Nou ja, beetje de verkeerde afslag in mijn brein genomen, denk ik. :(

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
39 minuten geleden zei Durashift:

Ik zag die Volvo rijden maar had daar wel een DAF verwacht (Volvo is,  in mijn beleving, toch wel wat luxer dan 'n DAF). DAF heeft, zover ik weet, ook een groot marktaandeel in die regio.

Zowel de Nederlandse als Roemeense tak binnen het bedrijf rijd met zowel Volvo als DAF en nog wat Mercedes als ik het goed. Hoe het zit met die verdeling en de motivatie daarachter weet ik echt niet.
Heb nu met beide auto's gereden en kan niet anders zeggen dat DAF toch mijn voorkeur geniet, ondanks dat de uitstraling van een Volvo niet te overtreffen is in mijn beleving. Afgaande op de 'geruchten' verwacht ik ergens in de komende maanden mogelijk te moeten wisselen van voertuig, en wat er voor terug komt weet ik écht niet. Beide types zijn allemaal standaard uitgerust met standairco, koelkast, dubbel bed en meer wat het leven onderweg iets aangenamer maakt, het maakt me verders ook niet zoveel uit voor zover ik al iets te kiezen heb, daarbij ben ik niet echt zo gebonden aan een merk.
Zolang het maar geen kale CF is.....:D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
20 uur geleden zei albertvv:

Hoe zit dat momenteel eigenlijk met Heijboer? De trekkers worden geveild/verkocht maar zie nog steeds wel combi’s van hun rijden.(...)

Klopt, ik heb ze ook zien rijden. Gewoon nog in de Heijboer kleuren.
Het duurt meestal wel een poosje voordat alles over is gegaan in de nieuwe 'livery'...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Apart eigenlijk, want dit bericht op ttm.nl spreekt juist over de inzet van trekkers en huurtrailers door de nieuwe firma..

https://www.ttm.nl/nieuws/heijboer-etten-leur-maakt-doorstart-als-heijboer-holland/93997/

Wellicht dat het werk voor de combi's door de nieuwe onderneming overgenomen is?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden