Spring naar bijdragen

Recommended Posts

^^En als de auto's nou eens door de dealer zijn terug  gevorderd ( omdat er nog en contract op zat ) en vervolgens zijn verhuurt aan de nieuwe firma? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
14 minuten geleden zei steenhaas1:

Dan hoef je alleen in 't klein ergens op de cabine de nieuwe naam te zetten en rijden maar.

Iedereen kent de auto's alhoewel de meesten niet de ups en vooraldowns er van weten....

Die ervaring had ik toen ik jaren terug een bekende auto van Mulders Zevenbergen voorbij ging en er tot mijn verbazing een groot dik ongeschoren varken met zijn behaarde lijf in zijn zweethemd achter het stuur zat i.p.v. een bekende...
Precies dezelfde auto, alleen de naam op de deur was van Kees Mulders veranderd in MulBuTrans. En de kleur nummerplaat uiteraard... :rolleyes:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
31 minuten geleden zei josimo:

^^De volgende doorstart word Heijboer Brabant? .....wel zo handig ze hoeven bij de combi's alleen de zeilen in de bakwagens te veranderen:D

Daar is al eerder over nagedacht: enkel Heijboer transport op 't zeil. Hoef je dat niet telkens te veranderen.. zolang Etten-Leur de statutaire vestigingsplaats blijft. ;)

Tekno_HeijboerCombi.jpg

http://www.aemodeltrucks.nl/Modellen/HeijboerCombi.htm

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei albertvv:

Je hebt gelijk, als ik het naatje van de kous wilde weten maar dat hoef ik niet. Ik vroeg het me gewoon af vandaar dat ik het ff hier aan de stamtafel vroeg ;)

Waar denk je dat de curator zijn wetenschap vandaan heeft??????:D LOL

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei josimo:

^^De volgende doorstart word Heijboer Brabant? .....wel zo handig ze hoeven bij de combi's alleen de zeilen in de bakwagens te veranderen:D

ER komt geen "doorstart" de auto's worden verkocht of zijn door de dealer teruggenomen.

Evenals het gebouw,dat komt ook onder de hamer.

Wat wél  mogelijk is dat mensen die afkomstig zijn uit de de Heijboer groep een nieuw bedrijf oprichten (met de naam Heijboer)

Want Heijboer is failliet en bestaat niet mee,maar de ervaring en de goede naam( die ze zeer zeker hadden) blijft natuurlijk wel bestaan,die kun je niet failliet verklaren.

Dus misschien zijn er mensen die de organisatie door willen zetten,eventueel met het oude materiaal,wat nog bij de dealers staat en wie weet;kan men het ( vrij nieuwe)pand ook weer huren van de eigenaar.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei road train:

Die link was van 22 december 2017,begin van t jaar is er een persbericht uitgegaan dat de doorstart( waar TTM het over heeft) definitief niet door gaat.

Maar dat wil niet zeggen dat ex werknemers van Heijboer de handen niet ineen geslagen hebben en hun expertise en ervaring gebundeld hebben en een nieuw bedrijf begonnen zijn.

Maar dat is dan NIET de beoogde doorstart.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden