[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Sfeer verlichting interieur Daf XF106


Richke

Recommended Posts

  • Forumlid

Goedemorgen,

 

Of ik op de juiste forum zit is de vraag.. ;)

 

Ben benieuwd of iemand mij kan helpen met het volgende;

Bij de Daf XF 106 Super Space zitten er boven het middelste kastje 4 rode kapjes, (sfeer verlichting) daar zoek ik ipv rode kapjes witte kapjes voor.. Ben bij de Daf geweest die kunnen mij hier niet aan helpen.. Iemand enig idee??

 

Groetjes Richard

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op 14-12-2017 om 23:17 zei Richke:

Bedankt Ernak, hoor het graag van je.

hey Richke heb het uitgezocht voor je, volkswagen is iets kleiner.

alleen heb iets anders gevonden voor je, je hebt de SuperSpaceCab toch?

daarin in de bovenste kastjes heb je verlichting, die hebben dezelfde maat!

enigste wat je moet aanpassen is het feit dat het geen T10 fitting is dat is kwestie van kabels aanpassen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Hoi Ernak,

 

Meen je dat nou.. haha dan was de oplossing niet ver te zoeken.. stom zeg dat ik dat niet heb gezien.

 

Maar als ik die kapjes los bestel bij de Daf dan hoef ik de kabels niet aan te passen toch? Die fitting past ook gewoon in de houder van de kapjes van de bovenste kastjes kwam ik achter.

 

Bedankt voor de moeite! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • Forumlid
Op 19/12/2017 om 22:03 zei Richke:

Hoi Ernak,

 

Meen je dat nou.. haha dan was de oplossing niet ver te zoeken.. stom zeg dat ik dat niet heb gezien.

 

Maar als ik die kapjes los bestel bij de Daf dan hoef ik de kabels niet aan te passen toch? Die fitting past ook gewoon in de houder van de kapjes van de bovenste kastjes kwam ik achter.

 

Bedankt voor de moeite! 

Ik heb exact het zelfde "probleem" heb sinds paar dagen splinternieuwe Daf XF gekregen maar heb geen super spacecab maar een gewone zeg maar.

nu wilde ik ook alle rode kapjes vervangen voor transparante (of blauwe) zodat ik er blauwe buislampjes in kan doen zodat ik s'nachts blauwe verlichting heb ipv rode (deur - papierbakje - plafond) in totaal 4. zijn deze kapjes ook het zelfde als de kastjes of is dit enkel bij de superspacecab? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Hoi Kwakje,

 

Dat zijn gewoon dezelfde kapjes als die in de kastjes. 

 

Er zijn T10 blauwe ledlampjes te bestellen. Heb ook de nieuwste XF en dat werkt goed op de nieuwe dimmer, gewoon te dimmen zonder dat ze gaan flikkeren.

 

20180110_060820.jpg
 

 

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...
  • Forumlid

Hoi kwakje of richke ik heb sinds kort ook een xf en wil de rode kapjes ook vervangen voor witte zouden jullie toevallig een foto kunnen plaatsen welke kapjes het zijn of van die kapjes in de kastjes boven. Want die kapjes die bij mij in de xf zittn in de kasten

gaan nie passen. Ik heb trouwens wel de space cab. Ik hoor graag van jullie.

Bvd patrck

bewerkt door Timmers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Hoi Patrick,

Richke heeft mij perfect geholpen je moet naar de Daf gaan en dit bestelnummer doorgeven: 1690235 dat zijn de juiste kapjes ;) ikzelf heb ook de hemel unit boven chauffeur vervangen voor dezelfde unit die boven bijrijder zit (met leeslamp gedeeldte) en met een draad doorgetrokken en ook daar blauwe leds ingezet. Succes!

willem

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden