Spring naar bijdragen
The_knitter

Truckstop Venlo

Recommended Posts

f353b83e11354107fc7672348f71be22.jpg

Dat u het even weet

€1,20/uur, max €11 per dag. Bij besteding €11 in restaurant gratis parkeren, onder de €11 het verschil bijleggen.

Schijnt nog GEEN ADR te mogen staan.

Momenteel is maximale lengte voertuigen 26 meter en 4 meter breed.

Restaurant open: ma 12-23u, di-vr 5-23u, za/zo 12-20u

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Die prijzen lijken heel schappelijk. En de openingstijden ook. Zeker aangezien ze zeven dagen open zijn.

Helemaal goed. Maar waar is dit? Op de 'grote grens'?
zelfde afslag als Heierhoeve maar dan aan de andere kant van de snelweg, waar eerst een gratis ‘zandvlakte’parking was die rijkswaterstaat enige tijd gehuurd had.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ben nu net bij de nieuwe Truckparking Venlo geweest.

De eigenaren zijn dezelfde als Heierhoeve. Bediening was zelfs een meid die ook op Heierhoeve werkt(e). Het menu is vrijwel hetzelfde als Heierhoeve ook heeft. Een keurig menu. Mijn keuze smaakte ook goed.

De parkeerplaatsen zijn ruim. Niet te smal, niet te breed. Parkeert iedereen in het midden van zijn vak, kan iedereen fatsoenlijk de deuren open en dicht doen. De verlichting is ook erg goed voorzien: Er zijn geen donkere hoeken aanwezig.

Naast het restaurantgebouw (vanaf de parking gezien rechts) staat een sanitairgebouw, waar je naar de wc kan als het restaurant gesloten is. In het restaurantgebouw zelf zijn de toiletten ruim voorzien, en erg netjes en schoon. Douchen kan alleen tijdens openingstijden van het restaurant (5:00-23:00). Keuken sluit circa 30 minuten voor sluitingstijd voor warme gerechten.

Gezien de 220 parkeerplaatsen die het terrein bied, is er voorlopig nog voldoende keuze. Heierhoeve stond rond 20u al overvol, deze nieuwe stonden ca. 30 trucks. Om half 10 waren dat er echter al een stuk of 100, waarvan een groot deel buitenlander (/Oostblokker). Restaurant zat niet vol, maar de doorloop was er goed. Het was ook niet leeg, en volgens het vriendelijke personeel valt het totaal niet tegen.

Ja, voor herhaling vatbaar is het zeker.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 29-11-2017 om 14:22 zei The_knitter:

(...) €1,20/uur, max €11 per dag. Bij besteding €11 in restaurant gratis parkeren, onder de €11 het verschil bijleggen.

Op 7-12-2017 om 21:53 zei The_knitter:

(...) Gezien de 220 parkeerplaatsen die het terrein bied, is er voorlopig nog voldoende keuze. Heierhoeve stond rond 20u al overvol, deze nieuwe stonden ca. 30 trucks. Om half 10 waren dat er echter al een stuk of 100, waarvan een groot deel buitenlander (/Oostblokker).

Ik geef het een maand of 3-4 voordat half Polen en Roemenië weet dat er een nieuwe bewaakte parkeergelegenheid met een gratis schijthuis in de buurt van de grens is. Het is dus slechts een kwestie van tijd dat het parkeerterrein ramvol staat met die badslippers, de plee gesloten is en je zelf 's avonds geen plek meer kan vinden.

€11,- Voor de hele nacht parkeren is zelfs voor hun een lachertje, of ze het nu wel of niet terugkrijgen. Het restaurant dus  leeg, de parking ramvol...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bovenstaande  berichten geplukt uit het topic van de Nieuwe Keulse en een eigen topic gegeven.

Gisteravond zat ik in de Heierhoeve te eten en heb even met de eigenaar van beide zaken, Ton, gesproken. 

Het is in principe gelijk aan de Heierhoeve met een iets kleinere kaart en personeel wat voorheen ook op de Heierhoeve aanwezig was (Jessica). Hij heeft daar alles in eigen beheer en deelt niet de parking met een ander zoals bij de Heierhoeve met de Texaco. Ook zit hij daar niet te wachten op de collega's die niet binnen komen. 

Via de aanwezige 35 camera's wordt geprobeerd te voorkomen dat het binnen en buiten een zwijnestal wordt. Chauffeurs die daar op betrapt worden komen op een zwarte lijst te staan met hun kenteken en kunnen een volgende keer niet meer op het terrein komen omdat middels kenteken herkenning hun nummer geblokkeerd is. Lijkt mij een goede zaak (totdat ze uiteraard op een andere wagen zitten).

Ik heb hem beloofd binnenkort daar zelf ook eens te gaan eten om te zien hoe het er is. De foto's op hun Facebook pagina zien er in ieder geval goed uit.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Knoalster:

Chauffeurs die daar op betrapt worden komen op een zwarte lijst te staan met hun kenteken en kunnen een volgende keer niet meer op het terrein komen omdat middels kenteken herkenning hun nummer geblokkeerd is. Lijkt mij een goede zaak (totdat ze uiteraard op een andere wagen zitten).

Ah, een ANPR camera bij de slagboom, met een database op de server.. 

Ik begrijp wel dat iemand iets probeert te doen.. maar of dit allemaal zomaar mag?

Hopelijk zijn al die regels en de definitie 'wat een zwijnestal dan is volgens de eigenaar' vooraf bekend als het terrein betreden wordt.

Lekker als je als chauffeur van een vaste auto, na je vakantie, daar wilt komen.. en blijkt dat je collega daar tijdens je vakantie zijn best gedaan heeft om op die lijst te komen..

:(

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat word dan een lange zwarte lijst of een volle parking en geen hond binnen (en alleen het nachtgebouw gebruiken).
Denk dat hij beter een parkeerwachter kan neerzetten met de taak ‘ geen consumptiebon achter het raam is direct oprotten’

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 uur geleden zei Knoalster:

Bovenstaande  berichten geplukt uit het topic van de Nieuwe Keulse en een eigen topic gegeven.

Gisteravond zat ik in de Heierhoeve te eten en heb even met de eigenaar van beide zaken, Ton, gesproken. 

Het is in principe gelijk aan de Heierhoeve met een iets kleinere kaart en personeel wat voorheen ook op de Heierhoeve aanwezig was (Jessica). Hij heeft daar alles in eigen beheer en deelt niet de parking met een ander zoals bij de Heierhoeve met de Texaco. Ook zit hij daar niet te wachten op de collega's die niet binnen komen. 

Via de aanwezige 35 camera's wordt geprobeerd te voorkomen dat het binnen en buiten een zwijnestal wordt. Chauffeurs die daar op betrapt worden komen op een zwarte lijst te staan met hun kenteken en kunnen een volgende keer niet meer op het terrein komen omdat middels kenteken herkenning hun nummer geblokkeerd is. Lijkt mij een goede zaak (totdat ze uiteraard op een andere wagen zitten).

voor mij heeft ie groot gelijk !!!!! Hij zet daar voor goed geld 'n restaurant met parking  neer, en dat wil ie ook gewoon terugverdienen.

En wie zich niet aan wil passen gaat maar langs de autobaan staan.!!!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik denk, zet jouw ervaring uit het 'waar sta jij vanavond' draadje maar ff hier erbij.. makkelijk voor wie een recensie zoekt. ;)

2 uur geleden zei Danny:

Truckstop Venlo.. Goed eten, parkeren word verrekend dus daar ben ik niks voor kwijt! Maaaaar 28 euro voor 3 biertjes en een schnitzel met friet en sla, ze zien me hier niet meer terug..

okdoeiemoji870.png

2 uur geleden zei Danny:

Haha nee neeemoji23.png797012b6f781a194c451ef44b8c15194.jpg

okdoeiemoji870.png

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 13-12-2017 om 20:42 zei opa bert:

voor mij heeft ie groot gelijk !!!!! Hij zet daar voor goed geld 'n restaurant met parking  neer, en dat wil ie ook gewoon terugverdienen.

En wie zich niet aan wil passen gaat maar langs de autobaan staan.!!!!

En daarom staan alle parkings langs de autobaan inclusief de vluchtstroken vol geparkeerd met dat soort volk...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wel leuk in t stukje van Hendrik lees ik dat ie geen 'collega's' op ze parking wil hebben die niet binnen komen eten, maar hij had wel een x aantal plaatsen verhuurd aan ; ECS, Deltatrans en nog een Slowaaks bedrijf

okdoei

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
30 minuten geleden zei Danny:

Wel leuk in t stukje van Hendrik lees ik dat ie geen 'collega's' op ze parking wil hebben die niet binnen komen eten, maar hij had wel een x aantal plaatsen verhuurd aan ; ECS, Deltatrans en nog een Slowaaks bedrijf

Als je het 'eigen volk' met zulke prijzen de deur uitjaagt, ofwel het terrein afjaagt, dan zal je uiteindelijk iets moeten. Echt grof schandalig, wat een afzetter. €2,65 voor een sausje, €3,25 voor een fles bier die nog geen tientje kost voor een krat van 24.
Maar bedankt voor de info, mij zien ze er bij voorbaat niet...:ok:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Prijs van een flesje bier uit de krat of een glas, vers, van de tap in het café zal ook altijd verschillend blijven.

Bij de frietzaak kost een bakje saté saus toch ook zo'n 2 euro extra?

Maar goed, er zal eerst 2 miljoen euro terug verdiend moeten worden...:zegtniets:

https://www.1limburg.nl/video-testdag-bij-hagelnieuwe-truckersstop

Ook een stukje  'EU subsidie' project, zo te lezen..

http://www.truckparkingvenlo.nl/

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vandaag zelf een oordeel willen vellen en dit restaurant aangedaan. Over de parking niets dan lof, voldoende ruim opgezet en goed verlicht.

Het restaurant gedeelte niet al te groot maar ruim voldoende. Het eten was ook goed bereid en smakelijk, ook hier geen klagen. De prijzen gelijk aan de Heierhoeve.

Het toiletgedeelte ook schoon en toereikend. Voor mij de grootste afknapper zijn de douches. In een apart gedeelte, alleen toegankelijk met een bij de bar verkrijgbare sleutel. Dan heb je daar 3 douches die helaas geen ruimte bieden om je kleren en tas te bergen tijdens het douchen. Deze moeten dus gewoon in de ruimte voor de douches hangen. In mijn ogen diefstal gevoelig en zeker niet passend bij een NIEUW gebouw. De kosten voor het douchen, 3 euro, zijn naar mening dan ook te veel.

Eerlijk gezegd zal mijn 1e keuze in Venlo dan toch wel de Heierhoeve blijven.

Hendrik

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ook vanavond hier weer geparkeerd. Vindt het helaas toch tegenvallen.  Restaurant wordt goed bezocht en met te  weinig personeel, kun je van een slechte ervaring spreken. Zit nu al bijna een uur op mijn eten te wachten en als ik zo om mij heen kijk duurt het ook nog wel even.

Keuze op de kaart is klein en geen dag of weekschotel.

Ondanks mijn bovenstaande posting zou ik het vanavond een dikke onvoldoende geven :(.

Jammer.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Een uur op je eten wachten is wel lang, na een lange werkdag. Je zou daar maar ff willen eten binnen je pauze van 3 kwartier en dan weer door..:zegtniets:

Wat deed je besluiten om hier te landen? Was je eerste keus (Heierhoeve) niet bereikbaar of had dat een volle parking?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden