[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Pijn in arm door instappen (daf)


Martijnn

Vraag

  • Forumlid

Ik heb sinds 2 dagen dat ik in een DAF XF rijd enorme pijn aan mijn linker bovenarm,  zo erg dat ik er s'nachts wakker van word. Ik merk wel dat de trap van een DAF links zit ipv in het midden. 

 

Is dit herkenbaar voor iemand en heeft iemand een idee hoe je beter in en uit kunt stappen zonder pijn aan je arm te krijgen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid
16 minuten geleden zei Martijnn:

Ik heb sinds 2 dagen dat ik in een DAF XF rijd enorme pijn aan mijn linker bovenarm,  zo erg dat ik er s'nachts wakker van word. Ik merk wel dat de trap van een DAF links zit ipv in het midden. 

 

Is dit herkenbaar voor iemand en heeft iemand een idee hoe je beter in en uit kunt stappen zonder pijn aan je arm te krijgen?

Als ik jou was ging ik zo snel mogelijk langs de dokter.( misschien is je linkerbovenarm wel gebroken)

Als je pijn in je bovenarm hebt komt dat echt niet doordat de instap van een DAF links van het midden zit.

bewerkt door europeaan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
3 minuten geleden zei europeaan:

Als ik jou was ging ik zo snel mogelijk langs de dokter.( misschien is je linkerbovenarm wel gebroken)

Als je pijn in je bovenarm hebt komt dat echt niet doordat de instap van een DAF links van het midden zit.

 

andere optie zou zijn rechts instappen en kijken wat er dan gebeurt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
1 uur geleden zei europeaan:

Als ik jou was ging ik zo snel mogelijk langs de dokter.( misschien is je linkerbovenarm wel gebroken)

Als je pijn in je bovenarm hebt komt dat echt niet doordat de instap van een DAF links van het midden zit.

 

Gebroken lijkt me wel erg heftig, de pijn gaat weg bij rust. Maar gisteren in de loop van de dag begon de pijn weer. Wellicht ligt het aan de verkeerde manier van uitstappen? Dan heb ik spullen vast in mijn rechterhand en dan stap ik uit, vasthoudend met mijn linkerhand aan de stang om uit te stappen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
 
Gebroken lijkt me wel erg heftig, de pijn gaat weg bij rust. Maar gisteren in de loop van de dag begon de pijn weer. Wellicht ligt het aan de verkeerde manier van uitstappen? Dan heb ik spullen vast in mijn rechterhand en dan stap ik uit, vasthoudend met mijn linkerhand aan de stang om uit te stappen.
Leg je spullen voor de stoel. Stap met 2 handen te gebruiken uit. Sta je beneden pak je de spullen weer.
  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
33 minuten geleden zei Teddybeer:

Rechts, naast je stoel zit niet voor niets een beugel/handgreep.......

 

kom op zeg.... je gebruikt toch ook wel de trap treden om in en uit je wagen te komen zeker? :zegtniets:

Ze maken die vrachtwagens ook veel te hoog......... 

Misschien is zoiets wat voor je?

 

Nieuws-Ultraschone-Econic-aardgastrekker

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
15 minuten geleden zei lientje:

 

 

 

Nieuws-Ultraschone-Econic-aardgastrekker

Dat  is het merk weer niet wat hij graag wilt   :kiss:   Kusje erop

Ne dit is gemeen , maar inderdaad leg eerst je spullen op de grond voor dat je uit stapt.

Maar als het hard waait en het zijn papieren dan is dat ook weer niet handig, of je moet hard kunnen lopen achter je papieren aan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Maar waarom ben je gestopt met de taxi en ben je vrachtwagen chauffeur geworden?

Je hebt eerder aangegeven dat je moeite hebt met laden en lossen, en nu ook nog met in en uitstappen van de cabine  :confused:

Heb je van te voren ooit bekeken wat het werk van een vrachtwagenchauffeur in de praktijk inhoud?

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Lijkt me ook,en als je t de dokter uitlegt zal hij gegarandeerd een hartfilmpje maken.
Hier dacht ik ook aan...
Daarom is het misschien wel verstandig om toch ff langs de dokter te gaan.
Rij zelf al meer dan 15 jaar een Xf.... En heb nog nooit last gehad met mijn armen met in en uit stappen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
50 minuten geleden zei syme65:

Hier dacht ik ook aan...
Daarom is het misschien wel verstandig om toch ff langs de dokter te gaan.
Rij zelf al meer dan 15 jaar een Xf.... En heb nog nooit last gehad met mijn armen met in en uit stappen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
 

Jaren geleden had mijn vrouw heel veel pijn in haar onderarmen,de toemalige vervanger van de huisarts wist niets anders te constateren dat het aan haar reuma lag.

Tot we op vakantie in belgië, een arts in moesten schakelen die gelijk een hartfilmpje maakte en waar zij op de onderzoekstafel een hartinfarct kreeg,er waren al meerdere infarcten geweeest,en de pijn in de arm was een van de voortekenen.

 

Ik wil T.S. geen angst aanjagen,maar een bezoek aan de dokter en een hartfimpje kunnen een infarct uitsluiten.

Voortekenen zijn bij iedereen verschillend,maar vooral omdat hij 'snachts wakker word van de zijn in die arm zou ik hier erg alert op zijn.

 

Die pijn komt echt niet van een opstapje wat uit het midden zit.en ook niet van jezelf ophijsen aan de instapbeugel

bewerkt door europeaan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Op 16-12-2017 om 14:48 zei europeaan:

Lijkt me ook,en als je t de dokter uitlegt zal hij gegarandeerd een hartfilmpje maken.

 

Op 17-12-2017 om 20:20 zei syme65:

Hier dacht ik ook aan...
Daarom is het misschien wel verstandig om toch ff langs de dokter te gaan.
Rij zelf al meer dan 15 jaar een Xf.... En heb nog nooit last gehad met mijn armen met in en uit stappen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
 

 

En ben je al achter de oorzaak Martijn? :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Ik denk dat Martijn na het hartfilmpje gewoon een paar schoppen onder z'n hol heeft gekregen van de dokter.

Daarna heeft de dokter uitgelegd dat Martijn geen aap is en het dus niet de bedoeling is dat hij zich omhoog trekt de cabine in, maar dat Martijn gewoon 2 benen heeft om zich de cabine in the lopen. Dit met behulp van een evenwichtsorgaan.

De steunen en armen zijn hierbij HULPmiddelen, geen basismiddelen.

 

Misschien dat de dokter zelfs wel heeft gezegd dat Martijn iets minder gestresst in en uit moet stappen.

Ik heb een bekende die dit advies ook heeft gekregen, gebruik de trap, niet de leuning.

Bij m'n kameraad was het probleem dat hij bij aankomst in Genua het nodig achtte om uit de cabine te springen en als een malle weer omhoog te vliegen, om ff de deuren vd trailer te openen....

De dokter heeft hem verteld dat na die uren rijden, die paar seconden ook niet meer uitmaakten...

 

Groet Ron

  • Like 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
1 uur geleden zei tiny:

geef hem eens ongelijk, er zijn er hier bij die denken dat ze alles kunnen schrijven.

ongenuanceerde reacties langs de beesten af.......

 als je het forum een beetje doorspit, zou ik ook 2 x nadenken  LOL

Noem je de ,mogelijk op een hartinfarct lijkende ,symptonen die hij beschreef "ongenuanceerde reacties"????:eek::eek:

 

Of trek je de ervaringendie ik had i.d . in twijfel?:mad:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
22 uur geleden zei europeaan:

Noem je de ,mogelijk op een hartinfarct lijkende ,symptonen die hij beschreef "ongenuanceerde reacties"????:eek::eek:

 

Of trek je de ervaringendie ik had i.d . in twijfel?:mad:

mmmmm.....ik kwam net van een andere rubriek.

ik trek niemands ervaring in twijfel, tis tenslotte wat je hebt mee gemaakt.

 

maar nu het erover hebt, dit bedoel ik dus, 

ik maak een algemene opmerking, en er is altijd iemand die zich dit dan aantrekt.

 

ik zie iemand liever lachen dan huilen, dus ik zou de laatste zijn die iemand dan wil benadelen.

als ik iemand kan helpen, twijfel ik geen moment.

 

ik zou zeggen lees al mijn postings erop na, als je maar iets vind laat het me weten,

maar veroordeel me niet over 1 posting, ook ik heb genoeg ervaringen om tot een conclusie te komen.

 

maar ik eigenlijk de goede kant van de wereld zien, en niet het negatieve.

 

 

p.s. om verdere reacties te voorkomen:

ik negeer het negatieve niet, is ook belangrijk om te weten .

 

 

 

bewerkt door tiny
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
23 uur geleden zei tiny:

geef hem eens ongelijk, er zijn er hier bij die denken dat ze alles kunnen schrijven.

ongenuanceerde reacties langs de beesten af.......

 als je het forum een beetje doorspit, zou ik ook 2 x nadenken  LOL

Ik dacht ook al dat je dit onderwerp niet speciaal bedoelde maar meer in het algemeen.

Dus mensen je niet meer zo persoonlijk aangesproken voelen.

 

Verder allemaal een prettige jaarwisseling, en pas op voor illegaal vuurwerk "levensgevaarlijk"

we hebben zeker in ons beroep onze ogen hard nodig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden