[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Pijn in arm door instappen (daf)


Martijnn

Vraag

  • Forumlid

Ik heb sinds 2 dagen dat ik in een DAF XF rijd enorme pijn aan mijn linker bovenarm,  zo erg dat ik er s'nachts wakker van word. Ik merk wel dat de trap van een DAF links zit ipv in het midden. 

 

Is dit herkenbaar voor iemand en heeft iemand een idee hoe je beter in en uit kunt stappen zonder pijn aan je arm te krijgen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid
1 uur geleden zei tiny:

mmmmm.....ik kwam net van een andere rubriek.

ik trek niemands ervaring in twijfel, tis tenslotte wat je hebt mee gemaakt.

 

maar nu het erover hebt, dit bedoel ik dus, 

ik maak een algemene opmerking, en er is altijd iemand die zich dit dan aantrekt.

 

ik zie iemand liever lachen dan huilen, dus ik zou de laatste zijn die iemand dan wil benadelen.

als ik iemand kan helpen, twijfel ik geen moment.

 

ik zou zeggen lees al mijn postings erop na, als je maar iets vind laat het me weten,

maar veroordeel me niet over 1 posting, ook ik heb genoeg ervaringen om tot een conclusie te komen.

 

maar ik eigenlijk de goede kant van de wereld zien, en niet het negatieve.

 

 

p.s. om verdere reacties te voorkomen:

ik negeer het negatieve niet, is ook belangrijk om te weten .

 

 

 

Laten we het dan erop houden dat ik t verkeerd begrepen had,ik kon niet zien dat je uit een ander topic kwam met je reactie ,vandaar.:kiss:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
4 uur geleden zei tiny:

(..)

ik maak een algemene opmerking, en er is altijd iemand die zich dit dan aantrekt.

 

Mag ik dan de 'tip' geven om er dan even bij te schrijven dat je het in zijn algemeenheid bedoeld.

Ik las hem ook alsof jij specifiek op dit draadje doelde.. Immers, er zijn ook wel wat lolligheden erop gemaakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
15 uur geleden zei Durashift:

 

Mag ik dan de 'tip' geven om er dan even bij te schrijven dat je het in zijn algemeenheid bedoeld.

Ik las hem ook alsof jij specifiek op dit draadje doelde.. Immers, er zijn ook wel wat lolligheden erop gemaakt.

 

Op 29-12-2017 om 15:36 zei tiny:

geef hem eens ongelijk, er zijn er hier bij die denken dat ze alles kunnen schrijven.

ongenuanceerde reacties langs de beesten af.......

 als je het forum een beetje doorspit, zou ik ook 2 x nadenken  LOL

mmmmm....volgens mij word mijn tip: mischien eerst goed lezen ? LOL 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Deze week ook met een XF op pad geweest. Leuk hoor.. maar als je tegen de 50x per dienst aan die stangen hangt.. is een CF'je toch wel ff wat arbeidsvriendelijker.

 

Zeker als je schuin in de put (moet) staat en zo'n lap deur terug in je rug  valt... als je net ff probeert om de koffie klutsvrij naar binnen te lozen.. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Lekker stuiteren op die stoel. :banaan:

 

Ook leuk.. met zo'n XF en een navigatie (in truck modus nota bene) die mij verteld dat binnendoor, via het centrum, en achter het station in Arnhem langs.. de beste weg naar de A12 richting Utrecht is..:mad: 

 

Wel leuk voor 'de skils' natuurlijk :p. Bijná had ik alle trottoirbanden ongeschonden gepasseerd.. maar ja, bij de laatste hindernis moest ik dan toch de bandwangen laten kussen met dat soort steen. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Administrators
10 minuten geleden zei Durashift:

 

Ook leuk.. met zo'n XF en een navigatie (in truck modus nota bene) die mij verteld dat binnendoor, via het centrum, en achter het station in Arnhem langs.. de beste weg naar de A12 richting Utrecht is..:mad: 

Niet dan? Ligt er ook een beetje aan waar je precies vandaan komt, maar via de Pley is 'n leuk stukkie om...

Maar die weg is bijna tot aan de komgrens grotendeels vierbaans; dat er tegenwoordig voor iedere boktor 'n stoplicht en drempels geregeld moeten worden is een politieke keuze :eek:

 

Hoewel... levert minder spierpijn op dan die rotonde's overal... en dat voordeel is voor  alle merken ;)   

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Kwam vanaf de Kleefse Waard. Heen via de Pley, ging soepel. Nou heb je in die buurt wel een paar hoogtebeperkingen (zag ik op de kaart, spoorviaducten volgens mij), kan een oorzaak zijn wellicht.

 

@Rob. jajaja..   in één ding moet ik je wel gelijk geven in je kritiek op DAF: de kwaliteit (ontbreken van dus..) van de kachelbedieningsverlichting is dramatisch, vind ik. Als je een DAF treft met brandende verlichting rondom het verwarming- en ventilatiecluster, heb je een lot uit de loterij getroffen, volgens mij. :D.

 

Verder vind ik het best fijne wagens. ;)

Ik zit er beter/lekkerder in dan in een MAN.

bewerkt door Durashift
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid



  in één ding moet ik je wel gelijk geven in je kritiek op DAF: de kwaliteit (ontbreken van dus..) van de kachelbedieningsverlichting is dramatisch, vind ik. Als je een DAF treft met brandende verlichting rondom het verwarming- en ventilatiecluster, heb je een lot uit de loterij getroffen. .
 
Das wel een dingetje ja. Maar nu er led voor is. Is het klaar.
Verder vind ik het best fijne wagens.
Ik zit er beter/lekkerder in dan in een MAN.


Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Administrators
1 uur geleden zei Durashift:

Kwam vanaf de Kleefse Waard. Heen via de Pley, ging soepel. Nou heb je in die buurt wel een paar hoogtebeperkingen (zag ik op de kaart, spoorviaducten volgens mij), kan een oorzaak zijn wellicht.

Dan ben je buitenom sneller inderdaad, al kan ik mij daar geen beperking voor de geest halen waar je dan last van zou hebben.

 

Maar binnendoor zie je nog wel eens wat  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Beter. :ok:

 

Wees blij dat je maar 3 treden hebt om in- en uit te stappen.

 

Ik ben gisteren met een Actros op stap geweest, die heeft er viér. :eek:

 

Op zich klimt die wel 'lekker' recht naar binnen.. bij de XF heb ik het idee dat ik iets achterover hang aan de stangen. (beetje gekromd)

 

Maar nee, de koffie op de motortunnel zetten is er bij zo'n Actros helemaal niet meer bij voor mij.. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
4 uur geleden zei Durashift:

Beter. :ok:

 

Wees blij dat je maar 3 treden hebt om in- en uit te stappen.

 

Ik ben gisteren met een Actros op stap geweest, die heeft er viér. :eek:

 

Op zich klimt die wel 'lekker' recht naar binnen.. bij de XF heb ik het idee dat ik iets achterover hang aan de stangen. (beetje gekromd)

 

Maar nee, de koffie op de motortunnel zetten is er bij zo'n Actros helemaal niet meer bij voor mij.. :(

 

Dat is het ook hoor, het schuinhangen bij instappen, moet je vooral op een schuine weg staan, valt die deur ook zo lekker tegen je aan hele tijd LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Ja, dat wel. Mooie toon ook.

 

Jammer dat ie zo ECO is.. dat bij gas los er nog weinig remmend vermogen wordt opgebouwd.. motorrem moet je eigenlijk ook nét iets eerder gebruiken dan je intuïtief zou doen... zodat de electronica ff kan reageren.

 

Doet de Mercedes Euro6 net ff beter, vind ik dan. 

OF de MAN, die automatisch eerst de motorrem erbij pakt wanneer je de bedrijfsrem inschakeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden