Spring naar bijdragen
Pierre

De onkostenvergoeding en betaald parkeren

Recommended Posts

52 minuten geleden zei *Ger*:

....

Wil je veel weg van huis ga emigreren naar een land waar dat mag :bey:

Nee. Naar een land waar dat KAN! :bey:

Ik ben gevlucht uit een land dat verkwanseld is door politiek en vakbonden!

Ik woon nu in een land dat praktisch nog communistischer is dan de voormalige USSR maar waar de vakbonden iets voor de werknemers doen en ons nog enigzins in onze waarde laten.

In een land waar binnen een week nadat de regering had besloten de OKV belastbaar te maken, door de vakbonden terug geroepen werden en dus de OKV gebleven is.

Waar werknemers nog tarief afspraken met de werkgever kunnen maken die niet door de vakbonden bekritiseerd worden, maar ondersteund.

Daarheen ben ik gevlucht.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
15 uur geleden zei *Ger*:

(....) Of iemand wil overnachten en waarom iemand chauffeur wordt is geheel zijn eigen zaak, wij zijn wel de laatsten die daar een oordeel over mogen vellen.

Iemand de grond inboren omdat hij het op zijn manier wil vindt ik dan ook not done 

Ik boor niemand de grond in, ik vraag me alleen iets af. Waarom iemand niet flexibel wil zijn als hij een keer door b.v. overmacht (betaald...) onderweg moet blijven staan. Liever je werkgever op huizenhoge kosten jagen dan zelf een keer meedenken en coulant zijn jegens je broodheer. Daarbij zeg ik ook ieders keuze te respecteren.

Echter zijn sommigen hier blijkbaar zo vastberaden en rechtlijnig in hun standpunt dat verder discussiëren weinig of geen zin heeft. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 uur geleden zei Tony.Macaroni:

In medemblik vlak bij vsdv zit een snackbar / chauffeurs gebeuren 10.- dag schotel en dat is een heel goed gevuld bord.

Ja, Noord-Holland hè. :ok:

Ik zag bij Twaalfmaat ook een spandoek hangen voor een Dagschotel voor €9 ,50.

(was wel voordat de storm uitbarste.. weet niet of dat doek er nu nog hangt..) :angel:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Knoalster:

De gemoederen lopen aardig op hier. Laten we het netjes houden, ook naar elkaar!

Sommigen kunnen schijnbaar niet leven met wetten en geven daar de vakbond en hu leden de schuld van 

Ik gun ze het echt dat ze ooit zelf over hun loon en arbeidsvoorwaarden mogen onderhandelen 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 30-12-2017 om 19:23 zei corne64:

(...) De armoede straalt er bijna bij elke routier vanaf. Parkeerplaatsen waar je op je als je niet op op past verdwijnt in de gaten.

Een verharde parking is in Frankrijk een uitzondering.

Je bedoelt waarschijnlijk zoiets als  hier bij 'Le Chassis'...

LOL

20180104_162725.jpg

bewerkt door Pierre

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
45 minuten geleden zei Pierre:

Je bedoelt waarschijnlijk zoiets als  hier bij 'Le Chassis'...

LOL

20180104_162725.jpg

Hij kan t ook aan laten straten of asfalteren,maar dan zal hij zijn "menu routier"niet meer aan kunnen bieden vorde prijs waar ie t nu voor doet.

Ik schat dat zo een parking aanstraten iets van een 7 of 8 00 000 euro kost.
( en dan moet je niet teveel klanten hebben die m eens lekker haaks onderuit halen met een volle bak ;lading erin.)

bewerkt door europeaan

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 minuten geleden zei europeaan:

Ik schat dat zo een parking aanstraten iets van een 7 of 8 00 000 euro kost.

Met een kwart van dat bedrag kan je er ook al iets echt nets van maken hoor.

Maar ook dan kan je er wel vanuit gaan dat het eten daar een stukje duurder van wordt.

Maar met 4 vrachtjes gebroken puin en een uurtje shovel kan je zo wie zo er wel voor zorgen dat de grote plassen weg zijn, zodat je gasten zonder snorkel hun auto in en uit kunnen stappen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 2-1-2018 om 23:30 zei matthieu:

Ik volg dit nou n beetje van afstand en moet altijd lachen hoe Pierre dit soort 'gevallen' tackeld.
Want wees nou eerlijk jongens, af en toe n nachtje gezellig overstaan is toch t mooiste wat er is? Mits je anders thuis je koffers kan pakken natuurlijk emoji6.pngemoji6.png

Als wij samen onderweg staan zowiezo! :ok::D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 4-1-2018 om 17:50 zei Teddybeer:

Met een kwart van dat bedrag kan je er ook al iets echt nets van maken hoor.

Maar ook dan kan je er wel vanuit gaan dat het eten daar een stukje duurder van wordt.

Maar met 4 vrachtjes gebroken puin en een uurtje shovel kan je zo wie zo er wel voor zorgen dat de grote plassen weg zijn, zodat je gasten zonder snorkel hun auto in en uit kunnen stappen.

Beetje cement er door....dan blijft het ook strak;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 3-4-2018 om 17:26 zei roadtrain:

Beetje cement er door....dan blijf je ook strak ;)

45 minuten geleden zei fleur:

Snuif........is belangen verstrengeling  😂 

Cement door de snuif....?
Kalk wil dan nog wel lukken, maar cement word toch een probleem vrees ik. :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden