Spring naar bijdragen
Kempische Truckfan

Overname Joosten transport door Vos

Recommended Posts

https://www.transport-online.nl/site/87588/vos-logistics-neemt-gebroeders-joosten-nederweert-over/

Vandaag lezen we dat Joosten Transport uit Nederweert is overgenomen door Vos. Is dit goed nieuws of?

Joosten is vooral de laatste groot geworden in het volumevervoer voor Rockwool. Na de overname van auto s en werk van Jos Heeren maar ook Schroen-Vossen.

In de tijd dat ze in Ospel zaten was het een klein bedrijf met vooral werk voor Brabantia e.d.

Het aantal huisvervoerders bij Rockwool is de laatste jaren aardig aan het krimpen en er blijven alleen een paar grote namen over.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
15 minuten geleden zei Kempische Truckfan:

https://www.transport-online.nl/site/87588/vos-logistics-neemt-gebroeders-joosten-nederweert-over/

Vandaag lezen we dat Joosten Transport uit Nederweert is overgenomen door Vos. Is dit goed nieuws of?

Joosten is vooral de laatste groot geworden in het volumevervoer voor Rockwool. Na de overname van auto s en werk van Jos Heeren maar ook Schroen-Vossen.

In de tijd dat ze in Ospel zaten was het een klein bedrijf met vooral werk voor Brabantia e.d.

Het aantal huisvervoerders bij Rockwool is de laatste jaren aardig aan het krimpen en er blijven alleen een paar grote namen over.

groot geworden :confused: ze hebben 25 chauffeurs 

en goed nieuws, ik denk het wel

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat gebeurd wel vaker dat medewerkers niet blij zijn als een familiebedrijf waar ze al jaren werken wordt ondergebracht bij een groot bedrijf. Meestal blijft het werk wel het zelfde en het zal een reden hebben.

Niet altijd wordt een bedrijf er slechter van al denkt men eerst van wel.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
16 minuten geleden zei shompie:

Vos heeft al eerder overnames gedaan. Dat vonden de medewerkers van de overgenomen bedrijven alles behalve goed nieuws.

Overgenomen worden door Vos betekent vandaag de dag E7, alle uren betaald en 45 uur rust op standplaats of in een fatsoenlijk hotel. Goed nieuws dus. :D

.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
25 minuten geleden zei EJD:

Overgenomen worden door Vos betekent vandaag de dag E7, alle uren betaald en 45 uur rust op standplaats of in een fatsoenlijk hotel. Goed nieuws dus. :D

.

Dus eigenlijk moet ik ook op een ovename hopen. Kan je je daarvoor ergens on-line voor aanmelden of zo...?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als je de "mazzel" hebt dat je werkgever een ladingspakket heeft wat Vos past én het betreffende transportbedrijf er financieel slecht voor staat dan is er een kans dat de Vos een kijkje in het kippenhok komt nemen.

Nedex, Trio, de Bruijn Surhuisterveen bijvoorbeeld. En nu twee jaar geleden Marsman. Doorstartje a la de Selman family.

.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Marielle Joosten, Directrice Gebroeders Joosten: 

“Tegelijkertijd is de continuïteit gewaarborgd en wordt op passende wijze voorzien in het opvolgingsvraagstuk.”

Denk dat Mariëlle de toekomst niet ziet zitten.....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 11-1-2018 om 21:07 zei EJD:

.

Als geld het belangrijkste is misschien,

ik zou thuis nog net geen potje gaan zitten janken als mijn auto door Vos (of ander mega bedrijf) werd overgenomen. Chauffeuren moet toch altijd een beetje hobbyen blijven. Bij Vos hebben ze nu niet echt hobby auto's. En een stukje teamgeest lijkt mij moeilijk te creeren bij zo'n grote firma

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Ben-nie:

En een stukje teamgeest lijkt mij moeilijk te creeren bij zo'n grote firma

Dat hoeft niet bedrijfsbreed te zijn natuurlijk, dat kan ook per standplaats e.d. (denk ik).

Vanochtend was een chauffeur van VOS Logistics indiener van een half uur 'halbe stunde' bij Edwin Evers op radio 538 :ok:

(Edwin wist precies de kleur van de auto's te noemen... herkenbaarheid is groot dus. )

:D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Durashift:

Dat hoeft niet bedrijfsbreed te zijn natuurlijk, dat kan ook per standplaats e.d. (denk ik).

De afdeling waar ik werk telt 12 chauffeurs (waarvan 3 Duitsers) we komen eigenlijk gewoon bij elkaar thuis op de koffie. Hebben een app groep en er zijn er zelfs die met elkaar op vakantie gaan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden