Spring naar bijdragen

Recommended Posts

Bent u op zoek naar een extra chauffeur voor de zaterdag? Ik ben op zoek naar een leuke job als koppelchauffeur op de zaterdag. I.v.m. mijn eigen chauffeurswerk zal het niet elke zaterdag kunnen, dit natuurlijk om de week. Zie het dan ook als een extra hulp! Rijbewijzen CE/DE en natuurlijk code95 zijn in bezit. 

Dank u.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 21-1-2018 om 12:51 zei jimmy:

(...) Ik ben op zoek naar een leuke job als koppelchauffeur op de zaterdag. I.v.m. mijn eigen chauffeurswerk zal het niet elke zaterdag kunnen, dit natuurlijk om de week.

Koppelchauffeur...je bedoelt rangeerder?
Ben je eigen ondernemer of in loondienst? In dat laatste geval zou ik niet zomaar een tweede baantje erbij nemen, veel werkgevers geven daar n.l. geen toestemming voor.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 uur geleden zei Pierre:

Koppelchauffeur...je bedoelt rangeerder?
Ben je eigen ondernemer of in loondienst? In dat laatste geval zou ik niet zomaar een tweede baantje erbij nemen, veel werkgevers geven daar n.l. geen toestemming voor.

Als hij op eigen terrein,out of scope, rangeert komen de uren niet op de kaart Pierre.

eigenlijk zou je ze er zelf op moeten zetten ,maar jij weet ook hoe de hazen lopen in transportland.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 1/21/2018 om 19:36 zei jimmy:

Ik kom zelf uit de omgeving Ede/Arnhem. 

Van Bentum uit Woudenberg heeft op zaterdagen altijd trailers op te brengen naar de ferry. Doe hun eens een belletje.

bewerkt door RobNiat

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden