Spring naar bijdragen
Leeuw

EO-ers vrijen vaker!

Recommended Posts

In zijn blog https://visie.eo.nl/2018/01/eo-ers-vrijen-vaker vertelt Tijs van den Brink dat EO-ers vaker vrijen dan niet-EO-ers.

Even een stukje uit dit bericht: 

Ineens herinnerde ik me dat Visie vorig jaar een themanummer heeft uitgebracht over dit onderwerp. En wat blijkt? De (duizend) ondervraagde EO-leden hebben ‘minimaal drie tot vier keer’ per maand ‘seksuele intimiteit’, zoals dat werd genoemd. ‘Minimaal drie tot vier keer per maand’ is echt meer dan ‘niet meer dan drie keer maand’!

Ik kan niet anders dan u daarmee complimenteren! Heel goed, gaat u daar vooral mee door! Grappig ook. Het beeld bestaat dat gelovigen van allerlei snit seksualiteit vaak problematiseren. Soms is dat beeld terecht, maar nu blijkt dan zomaar ineens dat wij EO-leden seksueel actiever zijn dan mensen die geen lid zijn van de EO. Als dit nieuws geen boost geeft aan het ledental van de EO, weet ik het ook niet meer...

Een greep uit de reactie's op dit bericht:

- Je bent al lid voor € 15, da's geen geld voor sex!
- Ze gaan wel diep om nieuwe leden te werven

- Hoe langer de rok, hoe natter het hok!

- Met hun eigen vrouw?

- Geen wonder, als je geen TV hebt

- Ik kijk toch liever naar Netflix

:cool:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 23-1-2018 om 14:16 zei shompie:

Er komen wel vaker vage verhalen over "het geloof" naar buiten. Volgens mij is het meldpunt pas sinds kort gesloten :p

Hoe halen ze het in hun kop om dat te sluiten...........iets van (als we het sluiten kan niemand iets zeggen en is het er niet)......

groeten martje

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 uur geleden zei martje:

Hoe halen ze het in hun kop om dat te sluiten...........iets van (als we het sluiten kan niemand iets zeggen en is het er niet)......

groeten martje

Het word bedekt door de mantel der liefde :wijn:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De pastoor kwam vroeger ook bij mensen thuis die weinig kinderen hadden, om even te vertellen dat daar hard aan gewerkt moest worden, "misschien deed hji er zelf ook wel wat aan" je hoort zoveel rare verhalen tegenwoordig.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei diklin:

De pastoor kwam vroeger ook bij mensen thuis die weinig kinderen hadden, om even te vertellen dat daar hard aan gewerkt moest worden, "misschien deed hji er zelf ook wel wat aan" je hoort zoveel rare verhalen tegenwoordig.

De pastoor deed wel meer dingen ......

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 26-1-2018 om 20:31 zei road train:

Die niet door de beugel kunnen lees je bijna weekelijks in de krant 

Daarom houd ik mij verre van welk geloof dan ook. Het is de oorzaak van heel veel ellende op deze wereld.

Dat is overigens niet alleen mijn mening maar ook een feit.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 uur geleden zei volvofh12:

^^^ Geloof is geen probleem maar de mensen die de trekker overhalen.

Om even on topic te blijven, dat meldpunt misbruik was er niet voor niets.  Daar hebben ze hun gemiddelde aardig mee opgekrikt :(

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nog ff en dit wordt ook tegen de chauffeurs gebruikt.

Omdat ze dagen achter elkaar in de cabine MOETEN leven, hebben ze minder sexuele intimiteit dan een andere werknemer....... LOL

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden