Spring naar bijdragen
Murphy

Wat betekend dit?

Recommended Posts

Voordat ik mijn pas eruit haal zet ik de klok op bedje. Voordat ik de pas er weer instop, ook op bedje. We wisselen dagelijks voertuig/chauffeur. Bij 1 bus krijg ik steeds dit op het scherm.....

1516868773656-995105576.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Murphy:

Voordat ik mijn pas eruit haal zet ik de klok op bedje. Voordat ik de pas er weer instop, ook op bedje.

Ja, dat doe ik ook.

Doe jij dan ook manuele invoer nadat je de pas erin gestopt hebt?

Ik denk dat het tonen van die informatie te maken heeft met de (voorkeuze) instelling van de tacho. Dat scherm heb ik ook weleens gezien, maar dan als ik 1x op het pijltje naar beneden drukte.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoe dan ook, ik blijf het raar vinden dat deze info ongevraagd opduikt.....

Hoewel wij vrijstelling hebben voor het gebruik, hebben de meesten toch een kaart erin.

Al is het enkel om maar geen foutmelding op het dashbord te krijgen...

En nee, tijdens mijn hogere opleiding (Code 95 heet dat bij jullie) hebben we niet eens over deze dingen gehad......

In tegenstelling tot bij jullie, hebben wij vaste pakket cursus, we kunnen geen modules doen....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 25-1-2018 om 09:27 zei Murphy:

Voordat ik mijn pas eruit haal zet ik de klok op bedje. Voordat ik de pas er weer instop, ook op bedje.

Da's niet nodig, je verantwoord de tussenliggende tijd wanneer je de pas ingevoerd hebt (gewoon paar x OK drukken)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
19 uur geleden zei steenhaas1:

Da's niet nodig, je verantwoord de tussenliggende tijd wanneer je de pas ingevoerd hebt (gewoon paar x OK drukken)

Ik zou er dan toch wel heel goed opletten dat het symbool op rusten staat. ;)
Bij de oudere types Stoneridge zoals ik die heb word bij het invoeren van de pas de laatste activiteit getoond van het moment toen de pas eruit werd gehaald.
Let je dan niet op en je drukt zomaar wat, verantwoord hij de tussenliggende tijd zoals het symbool stond tijdens de laatste activiteit.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

^^ wordt standaard getoond, toch? Natuurlijk, als je niet in je 'bron' land bent.. wordt het een handmatige wijziging.

Verder doe ik de handeling zoals Leeuw omschrijft.

Bij einde rit, ook eerst weer op 'bedje' zetten, dan pas eruit (menu doorlopen) en dan nog even op OUT zetten. (als het voertuig op een niet openbaar terrein staat, natuurlijk. ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
^^ wordt standaard getoond, toch? Natuurlijk, als je niet in je 'bron' land bent.. wordt het een handmatige wijziging.

Verder doe ik de handeling zoals Leeuw omschrijft.

Bij einde rit, ook eerst weer op 'bedje' zetten, dan pas eruit (menu doorlopen) en dan nog even op OUT zetten. (als het voertuig op een niet openbaar terrein staat, natuurlijk.
Nieuwe tacho wel.

Maar rijd ook met oude tacho en daar moet je na het inlezen land nog invoeren.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden