[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Grensovergang vrachtwagens


_alain_

Recommended Posts

  • Forumlid

Ja hoor je mag leeg van Zweden naar Noorwegen iedere grensovergang nemen, bij de grens bij Charlottenberg is er toevalligerwijze wel douane aanwezig.

 

Ik zou geen kleinere grensovergang nemen (die er ook genoeg zijn in die buurt), dit ivm de grote hoeveelheden sneeuw die er in die regio gevallen is de laatste tijd.

De weg naar de grens charlottenberg is normaal gesproken redelijk te rijden in de winter en je hebt geen al te gek smalle wegen.

 

Groeten

 

Hans

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ongeveer hetzelfde als de laatste laten we zeggen 30 kilometers weg in Zweden, dus met verstand rijden dan kom je er wel, hou wel rekening met gladde wegen, daar in de buurt worden volgende week de zweedse rally/wrc rally gereden dus dan kun je verwachten dat er barre winterse toestanden zijn.

De route die je wil rijden is niet de kortste maar in de winter wel de meest verstandige.

 

Groeten

 

Hans

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
11 uur geleden zei _alain_:

@Murphy dat is gekend en in orde.

Ik kom wel af en toe in Noorwegen, maar tot nu toe altijd via Svinesund moeten rijden.

Nu kom ik dus van een andere richting en dit is een onbekende regio voor mij.

 

Ik ben nog punten aan het verzamelen voor de gouden ketting en wit stuur. 



Ik heb gisteren en vandaag  mun eerste punten verzameld, gouden ketting heb ik al ( Thais goud ) maar voor dat wit stuur heb ik nog net nie genoeg :D

Ja kweet het, maar ff vreemd gegaan> collegiale in huur.

IMG_0013.JPG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

^^^^ Oh, ik lees dat het collegiale inhuur was.. en, zover ik weet, heb je bij verhuur van een voertuig een schouwingsformulier voor het aankruisen van schades etc..

Ja, dit kan ook op de huurovereenkomst geschreven worden, kwam ik een week of wat geleden achter.. Is maar net hoe grondig men het hebben wilt..

 

Evengoed, was ook meer grappend bedoeld.. inhakend op dat witte stuur enzo. Dat niet brandende 'patser' lampje viel mij dan weer op. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 uur geleden zei Durashift:

^^^^ Oh, ik lees dat het collegiale inhuur was.. en, zover ik weet, heb je bij verhuur van een voertuig een schouwingsformulier voor het aankruisen van schades etc..

Ja, dit kan ook op de huurovereenkomst geschreven worden, kwam ik een week of wat geleden achter.. Is maar net hoe grondig men het hebben wilt..

 

Evengoed, was ook meer grappend bedoeld.. inhakend op dat witte stuur enzo. Dat niet brandende 'patser' lampje viel mij dan weer op. ;)


Nou ut ging meer van, s,nachts om 1.00 hier weg met de bedrijfswagen ( fiat combo ) en via de telefoon zo van de auto staat in Rijkevorssel en de sleutel licht daar en daar, en je red het wel he. :D

  • Like 4
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden