Spring naar bijdragen
  • 0
Tyrion

Advies voor de best mogelijke vrachtwagen?

Vraag

Beste truckers,

Ik open binnenkort een bedrijf in Oekraïne en ik zal dus een vrachtwagen moeten aanschaffen maar ik ben totaal nieuw in de transportwereld. Moet het een Volvo, Scania, Iveco, Man, Mercedes etc. worden, en zoja welk model ... dat zijn allemaal vragen waar ik mee zit. De vrachtwagen zal vooral dienen om 2 20voet containers die nogal zwaar geladen zijn (ong. 25 ton per container, dus 50 ton in totaal). De vrachtwagen zal dagelijks 400km op de baan zijn op hoofdzakelijk autosnelweg. Uiteraard zoek ik naar de beste prijs-kwaliteit verhouding. Iemand tips?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

15 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

• 0
23 minuten geleden zei Leeuw:

Verdiep je eerst even in de wetgeving van dat land, want met die twee container + trekker + containerchassis zou je wel een met gemak boven de wettelijk toegestane massa uit kunnen komen...

Juist dat kan >> hier << en daar staat 38 T totaalgewicht, maar het kan natuurlijk zijn dat er een uitzondering is ;)

Overigens zou ik gaan voor Kamaz :ja:

image.png

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 0

Ga naar een paar dealers in de buurt en vraag een offerte voor een full service leasecontract van een vrachtwagen. Dus inclusief reparatie en onderhoud. Eventueel ook de banden. Dan heb je er weinig omkijken naar.

De verschillende merken doen weinig voor elkaar onder. Een goede dealer in de buurt is erg makkelijk. Helemaal als je zelf geen werkplaats hebt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 0
Op 20-2-2018 om 11:16 zei Tyrion:

Ik open binnenkort een bedrijf in Oekraïne en ik zal dus een vrachtwagen moeten aanschaffen

Hoezo is het ene onlosmakelijk met het andere verbonden?

Heb je al gekeken / berekend of je niet beter gewoon transport kan inhuren?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 0