[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Parkeren Den Haag


Basdriver

Vraag

  • Forumlid

Na jaren in het buitenland gewoond en gewerkt te hebben ben ik sinds kort terug in Nederland. Terwijl ik nog wacht op het terug omzetten van mijn rijbewijs en code 95, ben ik druk aan het shoppen voor werk. Vandaag kreeg ik van een potentiële werkgever de vraag of ik mijn wagen ook mee naar huis kan/mag/wil nemen. De wil is er zeker, maar ik kom via de website van Gemeente Den Haag en ook via Google niet ver als het gaat om het mógen vast te stellen. Ik woon tijdelijk in de Bloemenbuurt in Den Haag, zijn er lokaal bekende mensen die mij kunnen zeggen of, en zo ja waar, ik eventueel een vrachtwagen (bakwagen of combinatie) mag/kan parkeren tijdens de nachtelijke buiten-dienst uren? Alvast bedankt!

 

(Overigens heb ik voor mijn verhuizing op vrachtwagen en touringcar gewerkt in de regio's Rotterdam, Westland en Den Haag, zowel als landelijk en internationaal. Ik ben dus plaatselijk redelijk bekend.)

bewerkt door Basdriver
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

Dank je wel, Poeldijk had ik inderdaad ook in gedachte, maar een paar jaar terug hadden ze daar nog wel de neiging om alle accessoires en spiegels van je wagen te jatten, en het is net wat verder weg. Wel onhandig dat ze van de gemeente niet op hun website zetten waar de uitzonderingen zijn voor het parkeren van grote voertuigen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Na lang zoeken heb ik uiteindelijk in de APV gevonden wat ik zocht, de officiële lijst met plekken waar het gedoogd wordt. Ik heb inmiddels ook een chauffeur hier uit de buurt gesproken, met een kleine C1 bakwagen en die heeft me ook nog wat tips gegeven, aangezien de motorwagen van de combi die ik mee krijg niet zo groot is zonder de aanhanger. Ik denk dat ik er wel uit kom. Voor toekomstige zoekers, hier de officiële lijst van de APV:

 

Citaat

I.

de volgende wegen en/of weggedeelten aan te wijzen, waar het in artikel 5:6, eerste lid van de Algemene plaatselijke verordening voor de gemeente Den Haag bepaalde, niet geldt:

Stadsdeel Centrum:

  • Fruitweg:

    • -

      parkeerterrein gelegen aan de noord-westzijde tussen de Dynamostraat en de Energiestraat;

    • -

      de zuid-oostzijde van de rijbaan tussen de Viaductweg en een punt gelegen op 170 meter in noord-oostelijke richting;

Stadsdeel Laak:

  • Calandkade

    • -

      aan beide zijden van de rijbaan; 1e Lulofsdwarsstraat:

    • -

      aan beide zijden van de rijbaan tussen de Waldorpstraat en het Calandplein;

  • Waldorpstraat:

    • -

      aan beide zijden van de rijbaan tussen de 1e van der Kunstraat en Hildebrandplein; 1e van der Kunstraat:

    • -

      aan beide zijden van de rijbaan tussen Waldorpstraat en Calandstraat; Poolsterstraat:

    • -

      de zuid-oostelijke zijde van de rijbaan tussen de Binckhorstlaan en de Meteoorstraat; Meteoorstraat:

    • -

      aan beide zijden van de rijbaan; Plutostraat:

    • -

      aan beide zijden van de rijbaan; Junostraat:

    • -

      aan de zuid-oostzijde van de rijbaan; Jupiterkade:

    • -

      aan beide zijden van de rijbaan; Saturnusstraat:

    • -

      aan beide zijden van de rijbaan; Melkwegstraat:

    • -

      aan de noord-oostzijde van de rijbaan; Zonweg:

    • -

      aan beide zijden van de rijbaan; Orionstraat:

    • -

      aan de zuid-oostzijde van de rijbaan; Pegasusstraat:

    • -

      aan beide zijden van de rijbaan; Komeetweg:

    • -

      aan de noord-westzijde van de rijbaan; Siriusstraat:

    • -

      aan de zuid-westzijde van de rijbaan; Castorstraat:

    • -

      aan de zuid-westzijde van de rijbaan; Mercuriusweg:

    • -

      aan beide zijden van de rijbaan tussen de Binckhorstlaan en de Siriusstraat;

Stadsdeel Leidschenveen/Ypenburg:

  • Theems

    • -

      tussen IJssel en Tiber ( in de parkeervakken)

Stadsdeel Loosduinen:

  • De Werf:

    • -

      aan beide zijden van de rijbaan tussen de Zinkwerf en de Koperwerf; Nikkelwerf:

    • -

      aan beide zijden van de rijbaan; Tinwerf:

    • -

      aan beide zijden van de rijbaan; IJzerwerf:

    • -

      gedeelte De Werf-Meppelweg aan beide zijden van de rijbaan, zuid-westelijke zijde gedeelte Zinkwerf- De Werf, met uitzondering van het gedeelte parallel aan de Meppelweg; Koperwerf:

    • -

      gedeelte De Werf-Meppelweg aan beide zijden van de rijbaan, zuid-westelijke zijde gedeelte Zinkwerf-De Werf, met uitzondering van het gedeelte parallel aan de Meppelweg;

  • Zinkwerf:

    • -

      aan beide zijden van de rijbaan;

Stadsdeel Segbroek:

  • Houtrustweg:

    • -

      aan beide zijden van de rijbaan tussen de Laan van Poot en de Sportlaan;

Stadsdeel Scheveningen:

  • Kranenburgweg:

    • -

      aan beide zijden van de rijbaan tussen de Dr. Lelykade en de Zeesluisweg; Zeesluisweg:

    • -

      aan beide zijden van de rijbaan;

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden