[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Recommended Posts

  • Forumlid
16 uur geleden zei Mike94:

 

Nog steeds Wesley. 

Als ik de A15 op draai gaat mijn extra verlichting uit:zegtniets:

ze bekeuren ook op extra binnenverlichting en dashboardtafels. 

Niks te doen denk die lui:zegtniets:

Ze kunnen beter gaan kijken naar wagens waarvan de helft niet werkt, of wie goed verlicht zit te appen.

 

Ik zelf heb niet zoveel erop maar wel rooie zwaaiers, die moet ik wel met een aparate knop bedienen.

Volgens Mercedes kan het niet op grootlicht dus dan maar zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7 months later...
Op 28-2-2018 om 19:31 zei Schots en Scheef:
Op 27-2-2018 om 19:19 zei josimo:
Koop een ledstrip bij de Action van 2 mtr en druk die in de rails van je tussengordijn en voila je hebt alle kleuren van de regenboog zelfs op muziek en dimbaar met atb

Die kost bij de action 9 euro. Zag hem in duitsland hangen voor 50 was val allride

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook de led strip van de action in mn Volvo fh4 gemonteerd. 

Aangesloten op het kaartleeslampje boven je stoel, daar plus en min van af getakt.

de ontvanger voor de afstand bediening met 2 kleine t-reps vast gemaakt aan de voet van het kaartleeslampje.

als je nu de centrale deur vergrendeling bediend gaat t lichtblauwe led aan samen met de cabine verlichting die na t instappen uitgaat en de led blijft aan. Kan je als je eenmaal klaar zit voor vertrek de gewenste kleur kiezen.

de led dient men via de bijgeleverde afstandsbediening uit te zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 22-10-2018 om 10:23 zei Dotsie:

Ik heb ook de led strip van de action in mn Volvo fh4 gemonteerd. 

 

Bij onze vorige auto's zat de nachtrijverlichting af fabriek ingebouwd, maar bij de nieuwe is dit blijkbaar vergeten. Helaas lag er ook geen voorbereiding (bedrading) achter de omlijsting van het dakluik, dus moest ik iets anders bedenken want van een LED strip ben ik geen fan.

Het werden dus opbouwlampjes net als "vroeger" en was het wel even werk, maar zelfs de bedrading is helemaal weggewerkt. Aan en uitzetten gaat met de schakelaar van het kaartleeslampje (boven het dashboard), waardoor ik ook meteen de zekerheid heb dat alles goed gezekerd is.

 

rood.jpg

bewerkt door Leeuw
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op 27-2-2018 om 19:57 zei josimo:



Moek toch fff aan Andre Hazes denken met het liedje >> Het rode licht LOLLOL

Jammer dat deze digibeet de link van youtube niet geplaatst krijgt, maar dat lukt jullie wel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op 28-2-2018 om 16:00 zei opa bert:

Geen idee ! Zwaailampen aangesloten op groot licht , en nogal wat kleurtjes in de cabine !


Dit los je op met een 3 standen knop.
De 2 zwaailampen op mun dak ( oooh nee 1 want heb er 1 afgereden ) kan ik afzonderlijk aan zetten en kan de knop omzetten dat ze tegelijk met grootlicht mee zwaaien.

Ook alle 17 oranje bolletjes op de voorkant kunnen met 1 knop uit.
Tis ook niet iets waar ik nou zo gek van ben, maar jaa het zat erop toen ik in dec vorig jaar met deze ging rije.

Zag trouwens laatst dat verboden verlichting ook op het online APK raport vermeld staat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Waar heb je dat gekocht, André?
 
Die folie is warmtebestendig, neem ik aan?
 
Ik weet dat ze die folie bij truckers paradise in Tiel hebben verkocht, misschien nog maar ben der al zolang niet meer geweest.. Je kan ook rode ledlampjes kopen in Asten of via internet kun je ook overal indraaien waar je het hebben wilt, Joost op hazeldonk heeft ze ook maar die zijn in mijn ogen minder van kwaliteit

okdoei

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden