Spring naar bijdragen

Recommended Posts

Wel, de titel spreekt eigenlijk voor zich...... mij is het voorgaande jaren goed bevallen.:ok:

Ja natuurlijk hier op het forum lopen de gemoederen wel eens hoog op, maar tijdens de bbq's heb ik daar nooit iets van gemerkt en dus willen wij het weer gaan proberen voor dit jaar.

Vanwege het weer in 2016 hebben wij afgelopen jaar de bbq een twee maandjes later gehouden en dat wilde ik eigenlijk wel voortzetten.

Vandaar ook dat ik drie data beschikbaar heb: 12-05, 19-05 of 26-05, bij interesse graag een mailtje naar BBQ@harminfratransport.nl

Ik heb er wel weer zin in:ja::banaan: en naar ik hoop meer met mij!!!!:ok:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heb nog geen andere plannen, dus elke datum is prima.

Misschien kan een moderator nog even naar het mailadres in de post van HIT kijken? Er lijkt een letter in harminfratrnsport te ontbreken ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei corydon:

Iedereen schrijft gelijk dat ze de 19de niet kunnen...:D:D:D

Of je verteld  Harm welk ziekenhuis je dan gaat bezoeken, kan ie daar misschien een plaatsje zoeken voor de bbq..... :angel::angel:

Zo het nu lijkt zit ik alle weekenden van mei al volgeboekt.....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Even een kleine update, door mijn opleiding heb ik nog maar 1 datum open staan in mei en anders wordt het juni.

Voor mij is 26 mei gewoon mogelijk maar bij grote bezwaren kan het ook een week later.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei HIT:

Even een kleine update, door mijn opleiding heb ik nog maar 1 datum open staan in mei en anders wordt het juni.

Voor mij is 26 mei gewoon mogelijk maar bij grote bezwaren kan het ook een week later.

26 mei kan ik niet. 

Ik heb 2 veldkaarten voor de toppers.  

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
15 minuten geleden zei *Ger*:

Mag hopen dat ze gratis waren :D En dan ging ik nog niet 

80 euro per stuk en ze zijn iedere euro waard.

rond 15.00 op het veld voor de arena begint het. Allemaal gezellige mensen dus geen azijnzeikerds. Je zou voor de gein een keer moegten komen. Er gaat een wereld voor je open (maar wel op de tribune, stel dat het niet bevalt ziet niemand dat :rolleyes:)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden