Spring naar bijdragen

Recommended Posts

6 uur geleden zei HIT:

volgens mij steken we dat ding normaal tegen 15:00 in de hens, maar ik ben er zelf zo tegn een uur of 12:00/12:30

Kan je zo`n ding dan ook abnormaal aansteken ? Bijvoorbeeld zo ?

Harm in action LOL

bewerkt door Valkje

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 4/13/2018 om 03:22 zei trieftol:

Het zal 17/18 kilometer vanaf het station wezen. 

Eventueel kan mevr. Trieftol taxi spelen. 

Zoveel aardige reacties. Maar, en dat is maar als ik kom is t wel met de auto. En 3 personen..... 

Maar er staan wat dingen op de agenda vwb. t hart, kan niks zeggen, want weet geen datums, als t allemaal al doorgaat.

t is een proef voor 144 personen. In de geheele USA. Zo, kans is niet echt groot, maar ze kijken nu in de paperassen, en dat is ondertussen een dikke stapel.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 uur geleden zei bituum trapper:

Is het wel bij checkpoint Charlie, zag vanmorgen dat ze met een dijkverzwaring bezig waren tot medio 2019

Er wordt al een tijdje flink gewerkt langs de dijk, maar de parkeerplaats was zojuist nog gewoon vrij en toegankelijk.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 uur geleden zei corydon:

Zoveel aardige reacties. Maar, en dat is maar als ik kom is t wel met de auto. En 3 personen..... 

Maar er staan wat dingen op de agenda vwb. t hart, kan niks zeggen, want weet geen datums, als t allemaal al doorgaat.

t is een proef voor 144 personen. In de geheele USA. Zo, kans is niet echt groot, maar ze kijken nu in de paperassen, en dat is ondertussen een dikke stapel.

Hier zijn ze ook met nieuw soort hartoperaties bezig Ibo
Telegraaf

en nog 1

bewerkt door steenhaas1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Even voor mijn info en die van mijn vrouw ( die moet toch weer het vlees bereiden ) graag een mailtje naar BBQ@harminfratransport.nl 

Dit omdat het dan overzichtelijker is dan in een discussieplatform waar ook gesprekken tussendoor plaatsvinden.

Mijn dank is dan weer zeer groot!!!!!!!!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden