[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Rijden voor Nederlands bedrijf vanuit GB?


Nomad

Vraag

  • Forumlid

Hallo, 

Ik heb sinds 1992 in Engeland en Wales gewoont en gereden, en ben op het moment (met een schuin oog op de onduidelijke toekomst hier) de mogelijkheden mbt rijden voor een Nederlands transport bedrijf, in the UK aan het bekijken.  Ik heb een lijstje met die 'bekende' bedrijven zoals van Duijn, Heebink, etc, waar ik binnenkort kontakt op sal nemen, maar zijn er andere bedrijven die chauffeurs uit de UK hebben? 

bvd 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

Dank je well, die nu ook op de lijst. 

Ik ben specified aan het kijiken  naar werk voor een bedrijf 'in' Nederland, niet voor een vestiging in de UK.  O.a. omdat get salaris in Nederland better is, maar ook een beetje met een oog op wat er na Brexit hier gaat gebeuren.  

Ik will vooralsnog niet meteen weer in Nederland gaan wonen, want ik heb hier een (Engelse ) verloofde en twee kids. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Voor als je gaat rekenen qua salaris en belastingen etc..

 

Bedenk dat er vanaf 2019 een 2 schijventarief voor de NL inkomstenbelasting komt...

 

Citaat

Nu de goocheltruc van Rutte III in de CPB-doorrekening: de lagere belastingtarieven ná 2021 worden al tijdens de komende regeerperiode geheel ingevoerd. Dus vanaf 2019 gaan de tarieven omlaag door de twee nieuwe belastingschijven van 37 en 49,5 procent in te voeren. In het regeerakkoord worden de lage tarieven van het basispad daarom al in 2021 bereikt en niet pas in 2042.

 

https://decorrespondent.nl/7513/opeens-zag-ik-het-de-grote-goocheltruc-van-rutte-iii/1314036344379-17927578

 

Ik kwam dit artikel tegen na een google zoekopdracht en heb het even gelezen. Gaat o.,a. over de doorrekeningen van ons huidig regeerakkoord.. 

Het is droge kost.. maar wel waardevol (vind ik) om nog eens helder te hebben hoe wij (het volk) subtiel 'misleidt' worden...:zegtniets:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Op zich is het niet nieuw maar je moet het ze nalaten: Ze bedenken wel steeds weer nieuwe manieren en geitenpaadjes... :cool:

 

"Hoe kan ik dit hebben gemist? En vermoedelijke talloze mensen met mij? Het CPB heeft de belastingverschuiving van Rutte III weliswaar niet verborgen, maar wel opgeschreven in onnavolgbaar beleidsjargon dat ook voor een hoogleraar economie nauwelijks meer is te volgen. Laat staan voor gewone mensen."

 

Lekker onafhankelijk en neutraal hè, dat CPB...  :cool:

 

bewerkt door Leeuw
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
5 uur geleden zei lambiek:

Is dit nieuws ? nee toch zeker

 

Nee, daarom schreef ik ook 'nog eens' ;)

 

Alhoewel, als ik de redenatie van Bas Jacobs goed begrepen heb, is het dit regeerakkoord wél voor het eerst dat het CPB 'beleidspad' (vooraf) aangepast is aan een beleidsmaatregel dat in een regeerakkoord is (was) opgenomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast doemijnbest
Op ‎8‎-‎3‎-‎2018 om 22:55 zei Nomad:

Dank je well, die nu ook op de lijst. 

Ik ben specified aan het kijiken  naar werk voor een bedrijf 'in' Nederland, niet voor een vestiging in de UK.  O.a. omdat get salaris in Nederland better is, maar ook een beetje met een oog op wat er na Brexit hier gaat gebeuren.  

Ik will vooralsnog niet meteen weer in Nederland gaan wonen, want ik heb hier een (Engelse ) verloofde en twee kids. 

Heb je nog iets kunnen vinden en hoe lijkt het te gaan met de Brexshit ?  Zal spannend worden denk ik komende dinsdag. Sterkte en succes daar in de UK !👌

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Post kogeko, van der haas en windhorst zitten ook veel in UK. 

Windhorst laat zo goed als alle trailers onbegeleid over gaan. Chauffeurs gaan zondagavond heen en varen vrijdagavond terug.

 

edit: beetje oud bericht zie ik nu

bewerkt door Mike94
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden