Spring naar bijdragen

die zal niet content geweest zijn


usacandyman

Recommended Posts

  • Forumlid
Op 20/03/2018 om 04:49 zei corydon:

Zie niks illigaal hoor. Je mag in alledrie de banen komen met t truckie. Koch rijd langzaam omdat zijn truck is begrensd, maar jij rijd ook niet echt door Rudy... Speed limit is 70 mph.

Ik weet het Corydon, maar ik heb mijn fuel zelf te betalen , daarom meestal rond de 100km/h, uit ondervinding ondervonden hoe sneller je rijd hoe langer je moet wachten , LOL 

  • Like 4
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

In de VS kost diesel meer als benzine. Canada weet ik niet. Daar zit dan wel een soort wegenbelasting in voor trucks.

Toen ik weg ging was t 3.30 per gallon, benzine was 2.40 ongeveer. Het scheelt ook van staat tot staat.

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
5 uur geleden zei corydon:

In de VS kost diesel meer als benzine. Canada weet ik niet. Daar zit dan wel een soort wegenbelasting in voor trucks.

Toen ik weg ging was t 3.30 per gallon, benzine was 2.40 ongeveer. Het scheelt ook van staat tot staat.

kost in Canada ook meer dan benzine , de goedkoopste benzine dat ik gezien heb vandaag was $1.089, de goedkoopste dat ik heb gezien in diezel , en getankt , was $1.139 en deze prijzen zijn dan in Manitoba.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden