[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Zelf bestuurderskaartdata inzien


Showfeur

Recommended Posts

  • Forumlid

Was nog steeds erg nieuwsgierig naar alle data, dus nog maar wat moois aangeschaft: https://www.globofleet.nl/gf4-4260179020261/Card-Control-Plus-mobilSet.html

De Nederlandse vertaling, die met een update erbij komt, is niet altijd helemaal correct, maar mooi programma.

Kwam ik er bij instellingen achter, dat er gewoon een ingebouwde Smart Cardlezer in mijn Lenovo laptop zit:stom:

 

IMG_20180505_172243728.jpg

Is niet zo erg, de software is het duurste.

En het gratis programma Tacho Plus FreeDriver ziet de Smart Card reader niet, maar GloboFleet dus wel.

Globo.png

 

Ik had dus 43:08 wekelijkse rust.

Misschien geeft hij maandag pas de overtreding weer, omdat ik vandaag gewerkt heb tot 15:30 en maandag om 7:30 weer ga beginnen, dat is slechts 40 uur

 

 

Ik heb eerder 2 zaterdagen en dus 6 dagen achter elkaar gewerkt, en dat geeft het programma prima weer als overtreding:

Globo overtreding.png

 

Geeft ook gelijk de ernst aan, 42 uur gerust is kleine inbreuk.

36-42 uur is ernstige inbreuk en onder de 36 uur zeer ernstige inbreuk.

Grappige is dat het programma ook nog rekening houdt met de pauze na 6 uur arbeidstijd, maar meer als aanbeveling en niet als overtreding.

En rekent ook gelijk uit, of je over gemiddeld 48 uur per week arbeidstijd zit, maar ook meer als aanbeveling.

 

Leuk speelgoed:p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden