Spring naar bijdragen
elkha1970

Is hier iemand die mij wat kan vertellen over HSF transportbedrijf in Nijmegen

Recommended Posts

Hier een stukje historie 

http://www.hsf.nl/nl/hsf-groep/historie

En ze zoeken nog chauffeurs

https://werkenbijhsf.nl

En je zal genoeg mensen vinden met een mening over het bedrijf 

Negatief of positief 

Al schreeuwen de negatievelingen meestal harder

bewerkt door trieftol

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei josimo:

Ze rijden ook maximaal 80 :eek:

dat mag je toch maar rijden :confused:

of heb ik iets gemist dat je tegenwoordig harder mag rijden ??

bewerkt door henri

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 5-4-2018 om 13:10 zei trieftol:

Hier een stukje historie

(...)

En je zal genoeg mensen vinden met een mening over het bedrijf 

Negatief of positief 

Al schreeuwen de negatievelingen meestal harder

Uit eigen ervaring kan ik dit volmondig beamen! :ok:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 5-4-2018 om 13:10 zei trieftol:

Hier een stukje historie 

http://www.hsf.nl/nl/hsf-groep/historie

In dit verhaal word gesproken van de participatie met het Duitse RSB,dat eerder al Schoonen Bergen op Zoom en v/d/Elzen Boxtel had overgenomen.

RSB Rheinische Braunkohlen und Spedition..in de volksmond: Rauchen Saufen Bumsen genoemd werd.:D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
50 minuten geleden zei europeaan:

In dit verhaal word gesproken van de participatie met het Duitse RSB,dat eerder al Schoonen Bergen op Zoom en v/d/Elzen Boxtel had overgenomen.

RSB Rheinische Braunkohlen und Spedition..in de volksmond: Rauchen Saufen Bumsen genoemd werd.:D

En dus precies zoals het bij m'n vorige werkgever in officieel mariniers-jargon "HST" heette: "Hoeren Snoeren Taxi-rijden..."
Of nee...het ging hier om HSF... bijna hetzelfde...LOL

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 uur geleden zei europeaan:

Dat is wel poosje terug hoor :p

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 uur geleden zei josimo:

Behoort tot de groep N&K Spedition  uit Esjberg en en werk ook samen met Pisek uit Sibiu roemenie als ik het goed heb, werken dus ook veel oostblokkers die de verre ritten doen

Behoort Hsf tot de N&k groep?

Ik benner al een poosje weg maar zover ik weet komt het niet verder dan een samenwerking. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei shompie:

Behoort Hsf tot de N&k groep?

Ik benner al een poosje weg maar zover ik weet komt het niet verder dan een samenwerking. 

Fusie HSF Logistics en N&K Spedition

HSF Logistics te Nijmegen en Winterswijk en N&K Spedition te Esbjerg (Denemarken) zullen per 1 januari 2017 hun intensieve samenwerking, welke is gestart in 2007 onder gezamenlijke vlag voortzetten. Door de fusie ontstaat een Europese dienstverlener op het gebied van koel- en vriestransporten, emballage-oplossingen, warehousing, value added logistics, intermodaal vervoer en luchtvracht.

Staat er echt

http://www.hsf.nl/nl/logistiek-nieuws/235-fusie-hsf-logistics-en-n-k-spedition

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei shompie:

Dat is wel poosje terug hoor :p

Ja, Schoonen ( en het door hun overgenomen v/d/ Elzen) was een der grootste werkgevers hier in de regio ,actief in het koel/vries vervoer-zeilewagens en was ( door hun Belgische divisie) een de toonaangevende bedrijven op het gebied van glasvervoer (d.m.v."tiroirs")

OP een gegeven moment werd t overgenomen door het Duitse RSB,en vóór iemand met zijn ogen kon knipperen was het spoorloos verdwenen.

Het"glas"verkocht aan Jan v Huet/Emons- de koelauto's aan HSF,en een leeuwedeel van het koelwerk werd meegenomen door n paar ex planners,die ermee naar een nieuw op te richten bedrijf gingen( Nedexco):D

Daar kon zelfs Penske niet aan tippen toen die v/d/ Graaf/Heijnen overnamen, en dat van +300 tot 0 sturen "bijstelde"

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

En wat er van Penske geworden is na de overname van  De Graaf weten we......Penske.coevorden overgenomen door De Vries...nu het Husa logistiek veendam en in coevorden zit nu weer de oude v/d Graaf met Graaco;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
16 uur geleden zei europeaan:

en niet te vergeten de bulk bedrijven van Kirkels weert en hannink winterswijk.........( ik zat daar toen ook) (kirkels dan) 

groeten martje

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei martje:

en niet te vergeten de bulk bedrijven van Kirkels weert en hannink winterswijk.........( ik zat daar toen ook) (kirkels dan) 

groeten martje

En dat is dan weer overgenomen door de Rijke

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
En wat er van Penske geworden is na de overname van  De Graaf weten we......Penske.coevorden overgenomen door De Vries...nu het Husa logistiek veendam en in coevorden zit nu weer de oude v/d Graaf met Graaco
Deeltje Penske is er nog hoor, dat zit in Roosendaal op de Ettenseweg.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
17 minuten geleden zei Doornekamp33:
6 uur geleden zei josimo:
En wat er van Penske geworden is na de overname van  De Graaf weten we......Penske.coevorden overgenomen door De Vries...nu het Husa logistiek veendam en in coevorden zit nu weer de oude v/d Graaf met Graacoemoji6.png

Deeltje Penske is er nog hoor, dat zit in Roosendaal op de Ettenseweg.

Zeg ook niet dat Penske er niet meer is,alleen Coevorden is weg en daar zit ene De Graaf die heel veel centjes daar ooit aan over gehouden heeft........alles verkocht aan Penske en nu 5 jaar terug zelf weer begonnen in eigen oude pand;) er was meen ik een clousule in contract bij verkoop aan Penske dat hij een X aantal jaren niets mocht doen in transport

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 uur geleden zei josimo:

En wat er van Penske geworden is na de overname van  De Graaf weten we......Penske.coevorden overgenomen door De Vries...nu het Husa logistiek veendam en in coevorden zit nu weer de oude v/d Graaf met Graaco;)

DE "laatste der mohikanen"van t voormalige v/d Graaf zijn enige jaren geleden verkocht aan het Duitse Finsterwalder,en daarmee ook de laatste Nederlandse chauffeurs ( ons lid Adriaantje reed hier nog voor)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden