Spring naar bijdragen
elkha1970

Is hier iemand die mij wat kan vertellen over HSF transportbedrijf in Nijmegen

Recommended Posts

2 uur geleden zei Doornekamp33:
8 uur geleden zei josimo:
En wat er van Penske geworden is na de overname van  De Graaf weten we......Penske.coevorden overgenomen door De Vries...nu het Husa logistiek veendam en in coevorden zit nu weer de oude v/d Graaf met Graacoemoji6.png

Deeltje Penske is er nog hoor, dat zit in Roosendaal op de Ettenseweg.

Die doen alleen nog maar op en overslag,en hebben nog maar één auto; een 16 km auto om trailers van t ene naar t andere magazijn te trekken.

DE altijd leegstaande enorme parking word tegen de feestdagen verhuurd aan Oost europeesche transportbedrijven met Nederlandse eigenaren.:D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
14 minuten geleden zei europeaan:

Die doen alleen nog maar op en overslag,en hebben nog maar één auto; een 16 km auto om trailers van t ene naar t andere magazijn te trekken.

DE altijd leegstaande enorme parking word tegen de feestdagen verhuurd aan Oost europeesche transportbedrijven met Nederlandse eigenaren.:D

In Coevorden bij Graaco hebben ze ook maar 5 auto's de hele handel word uit gescharterd PS ze zoeken nog een chauffeur ivm pensionering

bewerkt door josimo

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 5-4-2018 om 21:21 zei josimo:

Ze rijden ook maximaal 80 :eek:

Nou.. niet allemaal.. Nu reed ik vanochtend een stukje 81 km/h.. :zegtniets:  en kwam een NL gekentekende trekker + oplegger van HSF mij toch wel rap voorbij.  ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Durashift:

Nou.. niet allemaal.. Nu reed ik vanochtend een stukje 81 km/h.. :zegtniets:  en kwam een NL gekentekende trekker + oplegger van HSF mij toch wel rap voorbij.  ;)

De uitzondering bevestigd de regel ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 12-4-2018 om 11:39 zei RobNiat:

Heeft Hoyer niet alleen de vloeistoffen-afdeling overgenomen van De Rijke?

ben ff aan  het appen gegaan en de colega's die stug zijn blijven zitten (de chauffeurs) zitten tegenwoordig bij hoyer, hij rijdt wel met een tank inderdaad, maar is bij kirkels, op de bulk begonnen  een man van de administratie zit nog de de rijke,

groeten martje

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden