Spring naar bijdragen

op weg naar een scale


usacandyman

Recommended Posts

  • Forumlid

Ben er 1 keer eentje per ongeluk voorbij gereden....zat in een verhitte discussie aan de telefoon en reed er gewoon glad voorbij.

Andere keer was het zo druk dat het verkeer op het rechterspoor van de snelweg stil stond....ben er willens en wetens langs gereden i.v.m. de m.i. onveilige situatie.

Beide keren zonder gevolgen.

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
12 uur geleden zei josimo:

En dan staan ze in duutsland met zo'n pannekoek naar je te zwaaien:D

OoIt op de A61 bij Koblenz moest ik er ook af;op de parking aangekomen stond zijn collega en die zwaaide mij verder naar voor.

Omdat niemand mij daar "opving"en ik geen stopteken meer kreeg ben ik er maar aan de andere kant  weer afgereden....nooit iets meer van gehoord.:D

  • Like 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei europeaan:

OoIt op de A61 bij Koblenz moest ik er ook af;op de parking aangekomen stond zijn collega en die zwaaide mij verder naar voor.

Omdat niemand mij daar "opving"en ik geen stopteken meer kreeg ben ik er maar aan de andere kant  weer afgereden....nooit iets meer van gehoord.:D


Ja of al ff van te voren stoppen op de parking en als de kust vrij is rijen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
9 uur geleden zei Tobmaran:

Ben er 1 keer eentje per ongeluk voorbij gereden....zat in een verhitte discussie aan de telefoon en reed er gewoon glad voorbij.

Andere keer was het zo druk dat het verkeer op het rechterspoor van de snelweg stil stond....ben er willens en wetens langs gereden i.v.m. de m.i. onveilige situatie.

Beide keren zonder gevolgen.

ik heb die tegen edmonton eens gemist in de sneeuw , zag gewoon de inrit niet en hebben mij ook laten gaan , 1 keer 1 gemist in SK , kwamen ze onmiddelijk achter mij , maarr daar ik het gezien had dat ik die gemist had keek ik in de spiegel en zag hem al naar zijn wagen rennen , dus 50 m verder was ik al gestopt voor ie bij mij was , daardoor was die heel vriendelijk en schappelijk, $200 was de boete en niet moeten terug keren voor een inspectie 

  • Like 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden