Spring naar bijdragen

'Leuk' staaltje ACC (mis)gebruik...


Durashift

Recommended Posts

  • Forumlid

Ik kwam net dit verhaal tegen op Dumpert.

 

Kennelijk een beroepschauffeur die het, op dat moment, even niet kon opbrengen om het verstandigst te zijn en de pipo in zijn luxe wagen te laten 'gaan'..  maar dit is wel, vind ik, een voorbeeld van de gevaren van het niet goed gebruiken van technische hulpmiddelen door (sommige) automobilisten.. :mad::rolleyes::zegtniets:

 

https://www.dumpert.nl/mediabase/7409693/361ff50a/trucker_ramt_bewust.html

 

Gelukkig zijn er nog enkele reaguurders die het verstand hebben om ook het gedrag van de uploader van repliek te dienen. :ok:

 

 

  • Sneu 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Wanneer je een tijdje weg bent uit NL, en dan terug komt sta je toch vaak met verbazing te kijken. Gewoon parkeren langs de weg kunnen zeker 40 % niet, er is een wiel op de stoep, of een halve meter van de stoeprand vandaan.... En dezelfde gaat dan de weg op...

Ook had ik vaak t idee, hoe duurder de auto, hoe minder ze rekening houden met een ander....

Gewoon te druk denk. Rij hier naar t dorp, 30 km, en zie soms wel 3 autoos.....:D

  • Like 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Oh ja, wil zeker niet iedereen over 1 kam scheren, er zijn ook veel mensen die gewoon relaxed rijden. Maar sta vaak wel versteld van rare capriolen. Zoals zonder vaart te minderen een voorrangs weg op rijden vlak voor je, of inhalen in een bocht. Terwijl de weg 4 km lang is en je bij t stoplicht weer bij elkaar staat.

 

Maar het is wat t is. Ik geniet nog steeds van t rijden. En ben natuurlijk ook niet zonder fouten.

  • Like 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden