[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

schoonhouden binnenkant vrachtwagens


SebasH

Vraag

Beste,

 

Ik ben nieuw op dit forum en heb wat rond gezocht naar mijn vraag maar helaas geen antwoord kunnen vinden, ik hoop dat jullie mij goede tips kunnen geven.

 

Ik werk bij een licht en geluids bedrijf, zoals hiervoor benoemd leveren wij het licht en geluid veel grote festivals in nederland.

Ons wagenpark telt daarom ook 6 busjes, een 6 tal bakwagens, 5 trekkers en een 10 tal trailers.

 

Nu is het probleem het schoonhouden van de wagens aan de binnenkant... 

Je moet je voorstellen dat we met een ploeg van 40 man chauffeurs rijden in de wagens (vaste dienst / zzp'ers). Veel van de chauffeurs zijn zogezegd technici met rijbewijs, daarom zit een eigen wagen er voor ons niet in want als ik show heb gedraaid op een festival tot 6u smorgens dan staat er natuurlijk een frisse breekploeg klaar die de wagens bij hebben...

Als gevolg dat de wagens vaak echt smerig zijn aan de binnenkant, koffie is omgevallen en er wordt niks aan gedaan, er wordt gegeten en de verpakking wordt ergens tussen gefrot etc.

 

Ik heb al veel zitten nadenken hoe we dit probleem kunnen verminderen, maar nog niet echt iets op gevonden.

 

 

Heeft iemand voor mij een aantal (gouden) tips?

 

Alvast erg bedankt!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
2 minuten geleden zei lambiek:

Je eigen er niet aan ergeren en het probleem bij je werkgever neer leggen :zegtniets:

 

^^ mss is hij wel de werkgever

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Vanuit mijn ervaring: zorg ervoor dat er schoonmaakspullen in de auto zijn.

 

Rol papier

Flacon glasreiniger

stoffer.

Afvalzakken.

Raamwisser/spons

Daarna enigszins controle op uitoefenen.. en vooral ook stimuleren dat collega's elkaar erop aanspreken.

 

De ergernis van een 'vuile' wagen (koffiestrepen die uit het kaartenvak lopen als je de deur opent. ) deel ik met je.

 

De groep collega's waarmee ik werk is grotendeels hetzelfde als vorig jaar. Vorig jaar reden wij met auto's waarin (enkele) van die schoonmaakspullen voorradig waren en netjes bijgehouden werden.

 

Nu rijden wij met auto's van een andere werkgever.. die e.e.a nagenoeg niet vertrekt. 't zijn ook nog eens de 'afdankertjes' binnen de groep..  vloermatten die rondom de stoel doorlopen.. dus niet makkelijk eruit te halen zijn bij zo'n flatgebouw...:p .. kortom, ik kan mij wel voorstellen dat collega's de boel de boel laten.. maar prettig is het niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Vliegen, vliegen, overal vliegen!

 

Niet kijken bij onwillende mensen of ze aub een beetje meewerken aan het leefbaar houden van een cabine maar ga voor de overkill.

Blokje vlees ergens goed verstoppen en zet de auto zoveel mogenlijk in het zonnetje. En hoppa na enkele dagen walgen ze van de honderden vliegen die elke dag de cabine inkomen.

Reken maar dat ze voortaan de vuilnis gaan opruimen, dit willen ze echt niet meer meemaken.

 

Verhaal van de vliegenauto galmt vaak nog wel even na. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden