Spring naar bijdragen
Heavy

Rijwerk gezocht zonder laden en lossen ivm lichamelijke beperking

Recommended Posts

Hallo,

Mijn vraag is in eerste instantie om te kijken wat er mogelijk is. Mijn verhaal is dat ik vanuit langdurige werkeloosheid in december 2015 mijn CE met code 95 heb gehaald en toen een jaar AGF heb gereden met een trekker / trailer. Begin 2017, na het behalen van ADR B+T, overgestapt op brandstof distributie wat ik 7 maanden heb gedaan. Tijdens deze laatste werkperiode speelde mijn hielen op wat resulteerde in nauwelijks nog kunnen lopen en staan. Onderzoek bij een orthopeed heeft uitgewezen dat ik een aangeboren afwijking heb aan mijn hielen wat er voor heeft gezorgd dat er e.a. beschadigd is. En deze schade is helaas blijvend. 

Nu zit ik een aantal maanden thuis, ziek bij het UWV, en is er gelukkig sprake van enig herstel. Lopen kan ik ongeveer 50 meter waarna ik weer rust moet houden en staan voor ongeveer 5 minuten. 

Dus vroeg ik mij af, is er rijwerk waarbij ik niet hoef te laden en lossen en ook niet hoeft te lopen dan wel staan? Het is wellicht wat veel gevraagd maar nee heb ik, ja kan ik krijgen.

Brand maar los, alvast bedankt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Koppelwerk, zou ik zeggen.

Al moet je dan toch ook wel lopen/ achterop de trekker stappen om de slangen aan te sluiten.. 

Maar goed, van en naar de auto lopen bij aanvang en afsluiting van de dienst zal je toch ook moeten...

~~~~~~

Ik blijf het wel altijd bijzonder vinden dat een aangeboren afwijking in het menselijk lichaam.. pas na zóveel jaren kan opspelen. Dit terzijde..

Sterkte.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Durashift:

Koppelwerk, zou ik zeggen.

Al moet je dan toch ook wel lopen/ achterop de trekker stappen om de slangen aan te sluiten.. 

Maar goed, van en naar de auto lopen bij aanvang en afsluiting van de dienst zal je toch ook moeten...

~~~~~~

Ik blijf het wel altijd bijzonder vinden dat een aangeboren afwijking in het menselijk lichaam.. pas na zóveel jaren kan opspelen. Dit terzijde..

Sterkte.

Is zeker een optie mits het een paar keer per shift is. En het is niet zo raar dat het nu pas opspeelt. Is achteraf gezien altijd aanwezig geweest, vanaf mijn 20e, maar altijd aan andere oorzaken toegeschreven.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites